پیام سپاهان
سهل آبادی:
سه استاندار رفت، مجوز بندرخشک اصفهان هنوز صادر نشد
يکشنبه 18 آذر 1397 - 19:09:49
پیام سپاهان - رییس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: متاسفانه با سپری شدن خدمت سه استاندار هنوز مجوز طرح بندر خشک از سوی دولت صادر نشده در حالیکه زیرساخت های این بندر فراهم شده است.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان و به نقل از اتاق بازرگانی اصفهان، سیدعبدالوهاب سهل آبادی در دیدار اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی با استاندار جدید اصفهان، اظهار کرد: استانداری می تواند از ظرفیت اتاق بازرگانی به خصوص کمیسیون های تخصصی و شورای های عالی جوانان و بانوان این تشکل برای حل مسایل اقتصادی استفاده کند.
وی از همدلی و همراهی تشکل های اقتصادی برای پیشبرد اهداف توسعه پایدار این استان خبر داد و گفت: شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی اصفهان همواره در کشور رتبه نخست را به خود اختصاص داده است.
رییس اتاق بازرگانی اصفهان به فعالیت اتاق بازرگانی در توسعه صنعت گردشگری و ایجاد زیرساخت های این بخش اشاره کرد و افزود: کمیسیون گردشگری و برند شهری با صرف هزینه و وقت بسیار، برند شهری بین‎المللی اصفهان را پس از تصویب شورای عالی برند با حضور معاون اول رییس جمهور رونمایی کرده است.
وی به طرح بندرخشک اصفهان نیز اشاره کرد و افزود: متاسفانه با سپری شدن خدمت سه استاندار هنوز مجوز بندر خشک از سوی دولت صادر نشده و این در حالی است که زیرساخت های این بندر فراهم شده است.
سهل آبادی خواستار تشکیل شورای مشاوران ویژه استاندار از میان تشکل های اقتصادی شد و ابراز امیدواری کرد: انجمن های تخصصی با بیان مشکلات، پیشنهادات اجرایی برای حل مسایل ارایه کنند.
استاندار جدید اصفهان در این دیدار گفت: شرایط کنونی کشور شرایط جنگ اقتصادی است و حضور مردم به ویژه بخش خصوصی می تواند مانند دوران جنگ پیروزی را برای کشور به ارمغان آورد.
عباس رضایی فعالیت های جزیره ای استان اصفهان در موضوع آب را یکی از عوامل ناموفق بودن احیای زاینده رود دانست و تاکید کرد: متاسفانه یک نقشه راه مشخص و مدون برای حل مساله آب وجود ندارد و هر بخش براساس دیدگاه خود به حل مساله فکر و عمل می کند.
وی تشکیل شورای عالی آب استان اصفهان را یکی از برنامه های خود برای حل این چالش عنوان کرد و گفت: اولویت بخشی به مصارف آب و تلاش در جهت تقویت منابع یکی از مهمترین وظایف این شورا خواهد بود.
استاندار اصفهان در ادامه از اتاق بازرگانی خواست برای جذب نقدینگی های سرگردان جامعه و هدایت آن به تولید و صنعت تلاش کند و افزود: در جلسات تخصصی با حضور یک عضو هیات نمایندگان دیدگاه ها و نظرات راهبردی بخش خصوصی را مورد توجه قرار خواهیم داد.
وی اشتغال زایی و توسعه فعالیت های اقتصادی را یکی از مهمترین اهداف خود دانست و گفت: باید موانع و مشکلات کارآفرینان را با تمام قوا برطرف کنیم و به عنوان به عنوان استاندار اصفهان آماده بازدید میدانی از واحدهای تولیدی با هدف بررسی مسایل و مشکلات و یافتن راهکارهای اجرایی هستم .
رضایی تاکید کرد: با وجود مسایل و محدودیت های متعدد، اصفهان دارای ظرفیت ها و نیروی انسانی متخصص و توانمندی است که می توانند حتی ابرچالش ها را حل کنند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/78492/سه-استاندار-رفت،-مجوز-بندرخشک-اصفهان-هنوز-صادر-نشد
بستن   چاپ