پیام سپاهان
مربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان:
هر دو تیم خوب جنگیدند
يکشنبه 18 آذر 1397 - 19:10:11
پیام سپاهان - اصفهان- مربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: امروز بازی و هواداران پرشور ما را دیدید که تا آخر کمک تیم کردند و به همین دلیل هر دو تیم خوب جنگیدند، فوتبال ایران به این هواداران پرشور نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار مهر ، میگوئل تکسیرا پس از تساوی تیمش مقابل پرسپولیس تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قرار نبود که اینجا باشم بلکه قرار بود رهبر و سرمربی ما اینجا باشد اما متأسفانه شرایطی به وجود آمد و به خاطر اینکه در فوتبال ایران سیرکی به وجود آمده، ایشان نمی‌خواست در این سیرک شرکت کند. ما باید خیلی چیزها را آنالیز کنیم.
وی افزود: امروز بازی و هواداران پرشور ما را دیدید که تا آخر کمک تیم کردند و به همین دلیل هر دو تیم خوب جنگیدند و من فکر می‌کنم فوتبال ایران به اینگونه مسائلو این هواداران پرشور احتیاج دارد.
مربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان بیان داشت: در هر دو نیمه دو تیم خوب درگیر شدند و ما می‌دانستیم هر کس خوب ظاهر می‌شود، بهتر نتیجه می‌گیرد، هر دو تیم سعی کردند که کمتر اشتباه کنند.
وی ادامه داد: ما در نیمه دوم توانستیم به گل برسیم اما در نهایت یک پنالتی گرفته شد که توپ به دست بازیکن خورد اما امیدوارم که قبلش یک آنالیز شود و ببیند که این درست است یا نه.
تکسیرا تصریح کرد: این موضوع چیزی از ارزش‌های ما کم نمی‌کند؛ هواداران ما همیشه چه داخل خانه و چه بیرون ما را حمایت کرده‌اند و ما همیشه با تمام وجود می‌جنگیم.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/78506/هر-دو-تیم-خوب-جنگیدند
بستن   چاپ