پیام سپاهان
نهادها باید حضور جدی‌تری در جشنواره مقاومت می‌داشتند
سه شنبه 20 آذر 1397 - 10:35:44 AM
ایسنا
پیام سپاهان- در همین خصوص و با برگزاری همزمان این جشنواره در اصفهان، رئیس دفتر تخصصی سینما گفت: بیشتر نهادهایی که نشان آن‌ها روی پوستر جشنواره مقاومت اصفهان درج‌شده بود، طی روزهای برگزاری این جشنواره حضور چشمگیری نداشتند.
 
مصطفی حیدری اظهار کرد: هنگامی‌که بنا شد حوزه هنری اصفهان به‌عنوان متولی برگزاری هم‌زمان جشنواره فیلم مقاومت در این استان از پوستر آن رونمایی کند، جلسه‌ای با حضور تمام نهادهایی که نشان آن‌ها روی پوستر درج ‌شده بود برگزار کرد و از آن‌ها خواست که حین برگزاری جشنواره در کنار حوزه حضورداشته باشند. دفتر تخصصی سینما با توجه به بودجه و سهمی که داشت این همکاری را دریغ نکرد.

او ادامه داد: در کارگاه یک‌روزه‌ای که با حضور محمدعلی باشه آهنگر برگزار شد و همچنین در برنامه تقدیر از نادر طالب‌زاده، تعداد معدودی از این نهادها حضور داشتند، اما در زمان اکران فیلم‌ها استقبال چندان خوبی نداشت.

رئیس دفتر تخصصی سینما افزود: در شرایطی که پشتوانه اجتماعی این فیلم‌ها به دلیل شعاری شدن بعضی از آن‌ها کم شده، لااقل نهادهای انقلابی باید آن را جدی بگیرند و آن را یاری کنند. چه خوب است اگر نشان یک نهاد روی پوستر برنامه‌ای درج می‌شود، آن نهاد تعهد خود را جدی بگیرد و حضور پویایی در آن رویداد داشته باشد.

حیدری با اشاره به اینکه فیلم‌سازان متوجه عدم حضور این نهادها در چنین رویدادهایی می‌شوند، گفت: درست است که حضور درست تنها یک نفر هم برای برگزارکنندگان این رویداد ارزشمند است و نیت، هرگز تعداد افراد شرکت‌کننده نبوده و نیست اما خوب است به‌اندازه نشان‌های درج‌شده پای یک پوستر، نسبت به حضور و همراهی در چنین برنامه‌ای نیز عرق وجود داشته باشد. قطعاً احترام فیلم‌سازانی که به اصفهان دعوت می‌شوند، به‌واسطه همین حضور حداکثری رعایت خواهد شد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/78644/نهادها-باید-حضور-جدی‌تری-در-جشنواره-مقاومت-می‌داشتند
بستن   چاپ