پیام سپاهان
نگرش نوین در پژوهش با برگزاری رویداد "بینشانه"
سه شنبه 20 آذر 1397 - 10:40:06 AM
ایسنا
پیام سپاهان- شقایق حق جوی جوانمرد با اعلام این خبر، اظهار کرد: این رویداد با شعار محوری "برای دانشمند داشتن باید فرابگیریم، فراتر برویم" ویژه نخبگان و استعدادهای برتر استان اصفهان و دانشجویان علاقه مند به برنامه هایی به سبک "TED talk" برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بینشانه رویدادی مستقل و با الهام از رویدادهای مشهور TED talk است، گفت: این رویداد با هدف تسهیم دانش، نوآوری و سرمایه‌های تجربی افراد با تخصص‌های گوناگون برگزار می‌شود. 

معاون پژوهش ‌و فناوری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تصریح کرد: ریز شدن در جزییات پژوهش‌ها و فعالیت‌های علمی گاهی فرصت نگاه کل نگری و دیدن تصویر بزرگ را از پژوهشگر می گیرد، رویداد بینشانه مجموعه گفتگوهایی است که کمک می کنند موضوعات جهان اطراف را از منظر تازه ای بررسی کنیم. 

وی با تاکید بر اینکه گفتگو و تبادل نظر، هدف اصلی رویدادهای بینشانه است، خاطرنشان کرد: سخنرانان این رویداد به‌صورت داوطلبانه در آن شرکت می‌کنند و هر کدام، تجربیات خود را در مدت حدود 20 دقیقه در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌دهند. این اشتراک‌گذاری تجربیات، زمینه‌های گفتگو و بحث و تبادل نظر را در میان شرکت‌کنندگان و سخنرانان ایجاد می‌کند. 

حق جوی جوانمرد افزود: موضوعات سخنرانی در این برنامه شامل "درختانی که نمی گذارند جنگل دیده شود"، "ساختار خودآگاهی"، "دلالة‌الحائرین برای عجائب‌المخلوقات: چطور طبیعی‌دان و دیوانه راه علم شویم؟"، "از هوشمندی تا شهر شرقی"، "چرا برای دانشمند داشتن باید رمان نویس داشت؟" و "خود آگاهی و آفرینش خود" است که توسط سخنران های مختلف ارائه می شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/78646/نگرش-نوین-در-پژوهش-با-برگزاری-رویداد-"بینشانه"
بستن   چاپ