پیام سپاهان
آمهدی:نشان دادن وضعیت مناطق محروم، کمک به این مناطق است
سه شنبه 20 آذر 1397 - 15:41:06
پیام سپاهان - مسئول برگزاری نمایشگاه عکس فوتبالی اصفهان گفت: عکس‌های این نمایشگاه عملکرد هیئت فوتبال شهرستان و وضعیت مناطق محروم اصفهان را نشان می‌دهد که درآمد حاصل از این نمایشگاه صرف کارهای فوتبالی برای این مناطق خواهد شد.
به گزارش ایسنا- منطقه اصفهان، 17 تا 22 آذرماه تاریخ برگزاری اولین نمایشگاه عکس فوتبالی به همت هیئت فوتبال شهرستان اصفهان در گالری شماره یک کتابخانه مرکزی اصفهان است.
فاطمه آمهدی مسئول برگزاری نمایشگاه در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: عکس‌های نمایشگاه عملکرد هیئت فوتبال شهرستان اصفهان و برگزاری مسابقات در مناطق محروم را از سال 92 تا 97 نمایش می‌دهد.
وی همچنین ادامه داد: با توجه به این‌که مسئولین ورزشی استان از این نمایشگاه بازدید می‌کنند، نشان دادن وضعیت مناطق محروم به‌خصوص شرق اصفهان که ازلحاظ امکانات وضعیت خوبی ندارند، کمک خوبی به این مناطق است.
آمهدی در خصوص ادامه‌دار بودن این‌گونه نمایشگاه‌های عکس فوتبالی اظهار کرد: قرار بر این است که برای دیده شدن بهتر عکس‌ها در کل استان این نمایشگاه علاوه بر شهر اصفهان در شهرستان‌های استان نیز برگزار شود.
مسئول برگزاری نمایشگاه عکس فوتبالی در خصوص فروش تابلوهای عکس گفت: هیئت فوتبال شهرستان برنامه‌هایی برای درآمد این نمایشگاه ازجمله کمک به مناطق محروم را دارد که اگر این عکس‌ها به فروش برسد قطعا درآمد نمایشگاه برای کارهای فوتبالی هیئت هزینه خواهد شد.
آمهدی با اشاره به حمایت هیئت فوتبال استان اصفهان از این نمایشگاه خاطرنشان کرد: در روز افتتاحیه نمایشگاه مسئولین هیئت فوتبال استان حضور پیدا کردند و اقدام به خرید یکی از عکس‌ها کردند.
به گزارش ایسنا؛ علاقه مندان می‌توانند تا تاریخ22 آذرماه از ساعت 9 صبح تا 8 شب در گالری شماره یک کتابخانه مرکزی اصفهان واقع در خیابان باغ گلدسته از این نمایشگاه بازدید کنند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/78681/آمهدی-نشان-دادن-وضعیت-مناطق-محروم،-کمک-به-این-مناطق-است
بستن   چاپ