پیام سپاهان
امام جمعه اردستان:
انتقال دستاوردهای انقلاب به نسل جوان کشور را بیمه می کند
سه شنبه 20 آذر 1397 - 19:51:11
پیام سپاهان - اردستان- امام جمعه اردستان گفت: حفظ دستاوردهای انقلاب و انتقال آن به نسل جوان می تواند برای بیمه کردن انقلاب و کشور مفید باشد.

به گزارش خبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسن دهشیری عصر سه شنبه در جلسه برنامه ریزی ستاد دهه فجر اردستان اظهار داشت: سلاح ما توکل، ایمان ، دعا و نیایش و متاع ما حفظ انقلاب اسلامی است.
وی افزود: دشمن می خواهد ما چهل سالگی انقلاب اسلامی را نبینیم و در صدد گمراه کردن مردم در همراهی از انقلاب است اما ما باید با برنامه ریزی تذکر و یادآوری آن را حفظ کنیم.
امام جمعه اردستان گفت: دو مورد در دهه فجر امسال خیلی مهم به نظر می رسد و آن جشن پیروزی چهل سالگی انقلاب و برجسته کردن دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
حجت الاسلام دهشیری با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی شهرستان باید در یک نمایشگاه برای همه عرضه شود، تصریح داشت: هر دستگاه می تواند فعالیت های قبل و بعد از انقلاب را مقایسه و به نمایش بگذارد.
حفظ دستاوردهای انقلاب و انتقال آن به نسل جوان برای بیمه کردن انقلاب و کشور مفید است
وی بیان داشت: حفظ دستاوردهای انقلاب و انتقال آن به نسل جوان می تواند برای بیمه کردن انقلاب و کشور مفید باشد.
امام جمعه اردستان همچنین خطاب به مسئولان بیان داشت: با توجه به چهلمین سال انقلاب در ارائه برنامه ها نوآوری داشته باشید و دستاوردهای مهم را عرضه کنید تا جوانان با قبل و حال انقلاب بیشتر آشنا شوند.
حجت الاسلام دهشیری افزود: اگر جوانان ما امروز در عرصه های علمی در سطح دنیا می درخشند و افتخار کسب می کنند همه به برکت انقلاب اسلامی است.
یادواره شهدای روحانی اردستان برگزار می شود
رئیس بنیاد شهید و ایثارگران اردستان در ادامه اظهار داشت: اردستان دارای دو شهید انقلاب است که مقرر شده تا المان شهید فائق در دهه فجر و محل شهادت نامبرده رونمایی شود.
ماشالله حمامیان گفت: با توجه به اینکه شهرستان اردستان دارای شش مجروح و جانباز دوران انقلاب است؛،از آنان در دهه فجرتجلیل خواهد شد.
وی افزود: ضمن برگزاری سه یادواره شهدا در تاریخ 12 بهمن به پاس گرامیداشت 6 شهید روحانی شهرستان یادواره شهدای روحانی نیز در شهر زواره برگزار خواهد شد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/78715/انتقال-دستاوردهای-انقلاب-به-نسل-جوان-کشور-را-بیمه-می-کند
بستن   چاپ