پیام سپاهان
تصمیم گیری هیأت فوتبال در خصوص برگزاری بازی سپاهان – پرسپولیس
يکشنبه 21 آبان 1402 - 00:00:11
پیام سپاهان - مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در خصوص تصمیم گیری برای برگزاری بازی سپاهان – پرسپولیس با توجه به وضعیت اضطرار آلودگی هوا در اصفهان گفت: ما شرایط را اعلام کرده‌ایم و هیأت فوتبال باید در این زمینه تصمیم گیری کند.
منصور شیشه فروش با اشاره به دیگر مصوبات کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوا افزود: مهد‌های کودک و پیش دبستانی‌ها نیز فردا تعطیل خواهد بود.
او با بیان اینکه طرح زوج و فرد نیز فردا از ساعت 8 تا 13 و 16 تا 21 از درب منازل اجرایی می‌شود، اضافه کرد: برخورد جدی با خودرو‌های فرسوده در دستور کار است.
شیشه فروش با بیان اینکه در روز‌های دوشنبه و سه شنبه نیز شرایط افزایش آلاینده‌های جوی و ابرناکی را خواهیم داشت، گفت: چهارشنبه سامانه ناپایدار جوی وارداستان خواهدشد.
او با بیان اینکه لایه وارونگی دما در اصفهان از 200 متر به 20 متر کاهش یافته است، اضافه کرد: سکون پایداری مطلق جو را در بالا و سطح زمین داریم و شرایط برای افزایش آلایندگی همچنان فراهم است.
شیشه فروش با بیان اینکه از ابتدای سال جاری در اصفهان 12 روز هوای پاک،150 روز هوای قابل قبول و 73 روز هوای ناسالم داشتیم، ادامه داد: باید توجه داشت که امروز هشتمین روز انباشت آلاینده‌ها در اصفهان بوده است.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه سرعت باد در ارتفاع 2 متری زمین باید 25 کیلومتر بر ساعت باشد، گفت: این در حالی است که در حال حاضر سرعت باد به 2 متر کاهش یافته است.
منبع: مهر
باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

http://www.sepahannews.ir/fa/News/791648/تصمیم-گیری-هیأت-فوتبال-در-خصوص-برگزاری-بازی-سپاهان-–-پرسپولیس
بستن   چاپ