پیام سپاهان
پشتیبانی، 70 درصد موفقیت امداد در بلایای طبیعی است
چهارشنبه 21 آذر 1397 - 18:08:54
پیام سپاهان - دوره آموزش روسای ادارات لجستیک و توان افزایی انبار داران کشور در اصفهان به کار خود پایان داد .
به گزارش ایسنا- منطقه اصفهان و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان، نهمین و آخرین دوره آموزشی روسای ادارات لجستیک و توان افزایی انبار داران کشور در مرکز بین المللی آموزش‌های تخصصی امداد و نجات اصفهان پایان یافت .
محسن مومنی- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان ضمن خوش آمد به شرکت کنندگان در این دوره و با اشاره به اهمیت آموزش و جایگاه آن در ارتقاء پاسخگویی به حوادث و سوانح اظهار کرد: برای تحقق اهداف سازمانی و ایجاد هماهنگی بین بخشی میان واحدها به ویژه در بخش لجستیک و پشتیبانی، آموزش نقش بسزایی دارد .
وی تصریح کرد: بدون تردید برگزاری دوره های آموزشی و کاربردی موضوعی است که می تواند به بهبود عملکرد سازمان به ویژه جمعیت هلال احمر به عنوان یک نهاد امدادی کمک شایانی نماید.
در ادامه این آیین، سعید متانی- معاون لجستیک و آمادگی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال با احمر با اشاره با اینکه 70 دصد درصد موفقیت در عملیات های امداد و نجات مربوط به حوزه لجستیک و پشتیبانی به عنوان بخش عظیم و گسترده اجرایی مدیریت بلایا است، گفت: تجهیزات امداد و نجات ، ترابری و انبارهای امدادی جز اجزای لاینفک مدیریت موفق در بحران ها و حوادث می باشد .
وی تصریح کرد: یکی از اهداف مهم در این عرصه دستیابی به لجستیک پایدار می باشد که تلاش می کنیم در آینده ای نزدیک به این مهم دست یابیم .
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/79705/پشتیبانی،-70-درصد-موفقیت-امداد-در-بلایای-طبیعی-است
بستن   چاپ