پیام سپاهان
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردستان:
پیشرفت انقلاب اسلامی در گرو تفکر جهادی و انقلابی است
چهارشنبه 21 آذر 1397 - 18:09:07
پیام سپاهان - اردستان- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردستان گفت: هرجا که اسلام حاکم باشد رشد هم وجود دارد و این همه از سنت های خداوند است.

به گزارش خبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد حسین مسعودیان ظهر چهارشنبه در همایش محفل انس و مودت بازنشستگان سپاه اردستان اظهار داشت: در آستانه جشن چهل سالگی انقلاب دشمنان اعلام کردند نمی گذاریم ایران جشنی بگیرند و برای برهم زدن آن برنامه هایی را تدارک دیده اند .
وی افزود: انقلاب اسلامی پیشرفت ها و دستاوردهای بزرگی هم داشته که در آن ضعف هایی هم وجود دارد که باید کارشناسی شود تا در آینده انقلاب مهم باشد و بتوانیم با چشم باز حرکت کنیم .
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردستان گفت: هرجا که اسلام حاکم باشد رشد هم وجود دارد و این همه از سنت های خداوند است و با یاری دین خدا می توان قله ها را فتح کرد .
حجت الاسلام مسعودیان با بیان اینکه وقتی یاری خداوند را داریم چرا از کدخدا بترسیم، تصریح کرد: مگر ما در هشت سال دفاع مقدس فقط خدا را نداشتیم و پیروز شدیم .
وی افزود: در زمان غیبت باید پیرو ولایت فقیه بود و این لطف خداوند است که عنایت فرموده است هرجا مردم و مسلمانان با ولایت بودند رشد داشتند و بر مشکلات پیروز شدند .
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردستان بیان داشت: وقتی رهبر انقلاب اقتصاد مقاومتی را تکرار می کند یعنی اینکه مسئولان نتوانستند به وظیفه خود عمل کنند .
مسعودیان با بیان اینکه منافعتکنوکرات ها این است که چوب بستنی خود را هم از خارج بیاورند، افزود: حال کارخانه ها هم تعطیل بشود برایشان مشکلی نیست .
در ساخت موشک ها به خودباوری رسیده ایم
وی افزود: وقتی ما موشک های نقطه زن با بردهای زیاد درست می کنیم یعنی اینکه به آن خودباوری رسیده ایم و می توانیم در موارد دیگر هم موفق باشیم .
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردستان همچنین تاکید داشت: دنبال کردن تفکر انقلابی جهادی که همراهی با ولی فقیه است می تواند بر تفکر لیبرال با تفکر غربی پیروز شود .
حجت الاسلام مسعودیان با اشاره به این نکته که اگر تفکر انقلابی و جهادی باشد می تواند خودروی پیشرفته هم ساخت، افزود: هرجا مدیریت تفکر غرب گرا وجود داشته باشد و به توصیه آنها گوش دهند، نتیجه آن می شود که کشور را با مشکلات فراوان روبرو کنند و همه چیز را در سبد برجام ببینند .

http://www.sepahannews.ir/fa/News/79718/پیشرفت-انقلاب-اسلامی-در-گرو-تفکر-جهادی-و-انقلابی-است
بستن   چاپ