پیام سپاهان
قطعی برق مشکلاتی را در بخش های مختلف شهر اصفهان بهمراه داشت
چهارشنبه 21 آذر 1397 - 22:46:06
پیام سپاهان - اصفهان- قطعی یک ساعت برق در حوالی شامگاه روز چهارشنبه در بسیاری از مناطق کلانشهر اصفهان مشکلاتی را در بخش های مختلف از جمله ایجاد ترافیک سنگین و از کار افتادن آسانسورها را بهمراه داشت.
به گزارش ایرنا، مشکل فنی پیش آمده در یکی از پُست های فوق توزیع برق در محدوده شرق اصفهان باعث خاموش شدن بیش از نیمی از این کلانشهر در حدود یک ساعت از 17 تا 18 عصر و شامگاه امروز شد.
رییس پلیس راهور شهرستان اصفهان چهارشنبه شب در گفت و گو با ایرنا تاکید کرد: قطعی یک ساعته برق باعث از کار افتادن چراغ های راهنمایی و رانندگی، مسدود شدن بیشتر راه ها و ایجاد ترافیک سنگین شد.
سرهنگ ابوالقاسم چلمقانی افزود: این مشکلات بیشتر در چهارراه های بزرگمهر و آبشار و سایر چهار راه هایی که به بزرگراه ها راه داشتند، ایجاد شد.
وی در پاسخ به اینکه با وجود قطعی های مداوم برق در تابستان امسال و هشدار برای خاموش شدن چراغ های راهنمایی و رانندگی ، چرا راهکاری برای رفع آن اتخاذ نشده است، گفت: ما نامه نگاری های زیادی با استانداری، شهرداری، مدیریت بحران و شرکت برق اصفهان داشتیم.
چلمقانی اضافه کرد: با این وجود هنوز اقدامی برای رفع این مشکل به غیر از یک چهارراه نشده و حادثه امشب زنگ خطری برای هشدار درباره آن بود.
به گفته وی تاکنون فقط در چهارراه جی - پروین یک سیستم یو پی اس ذخیره برق تعبیه شده است.
مدیر روابط عمومی آتش نشانی اصفهان در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت : ما در این یک ساعت با بحران از کار افتادن آسانسورها در سطح گسترده ای از شهر مواجه بودیم.
کاوه آهنگران اضافه کرد : در این مدت امدادخواهی های بسیاری از سوی شهروندان بدلیل گرفتار شدن در آسانسور داشتیم.
وی با اشاره به مشکلاتی که تابستان امسال بدلیل قطعی های برق پیش آمده بود، اضافه کرد: ما بارها تذکر دادیم که مدیر ساختمانها باید کلید اضطراری را در اختیار داشته باشند.
وی ادامه داد: همچنین آسانسورها باید به سیستم مواقع بحرانی و قطعی برق مجهز باشند که حادثه امشب نشان داد هنوز اقدام چندانی برای مدیریت این نوع بحران نشده است.
تعداد مشترکان برق در شهرستان اصفهان که بیش از 2 میلیون تَن جمعیت دارد، یک میلیون و 140 هزار مشترک است.
3011/6026/

http://www.sepahannews.ir/fa/News/79738/قطعی-برق-مشکلاتی-را-در-بخش-های-مختلف-شهر-اصفهان-بهمراه-داشت
بستن   چاپ