پیام سپاهان
بازیکن تیم ذوب آهن:
ذوب آهن کشش این همه اشتباهات داوری را ندارد
چهارشنبه 21 آذر 1397 - 22:47:12
پیام سپاهان - بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن گفت: داور نمی دانم چرا صحنه ای را که همه دیدند خطا نگرفت و تیم ما کشش این همه اشتباهات داوری را ندارد.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان، محمد رضا حسینی پس از تساوی صفر بر صفر تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان در جمع خبرنگاران، اظهارکرد:جلوی تیمی بازی کردیم که 11 نفره دفاع می کرد و هرچه حمله کردیم به گل نرسیدیم.شرمنده هواداران و کارگران ذوب آهن شدیم و با تمام تلاش در این نیم فصل بازی کردیم و خدارا شاکرم که این روزهای سخت تمام شد.50 روز زمان داریم که بتوانیم ریکاوری کنیم و برگردیم تا بتوانیم جبران کنیم.
وی در پاسخ به این سوال که چرا با بازیکن حریف درگیر شدی، گفت: کنترل خودم را از دست دادم و بازیکن حریف یک حرکت زشتی انجام داد و بدون توپ آمد و زد زیر پای بازیکن ما که من دیدم و یک درگیری لفظی با حکیم نصاری داشتیم که من از او عذر خواهی کردم.
بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن در رابطه با یک صحنه مشکوک به پنالتی در جریان بازی، تصریح کرد: قطعا پنالتی بود و داور صحنه های ساده ای را نگرفت. ذوب آهن کشش این همه اشتباهات داوری را ندارد. من نمی گویم این عمدی است. همه استادیوم دیدند و صحنه عجییی را پنالتی نگرفت.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/79744/ذوب-آهن-کشش-این-همه-اشتباهات-داوری-را-ندارد
بستن   چاپ