پیام سپاهان
کاپیتان ذوب آهن:
هر مربی سبک خود را دارد
چهارشنبه 21 آذر 1397 - 22:47:13
پیام سپاهان - کاپیتان تیم ذوب آهن می گوید هر مربی سبک خود را دارد و با آمدن منصوریان شرایط تیمش بهتر از قبل شده است.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان،قاسم حدادی فر پس از تساوی تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان در جمع خبرنگاران، اظهارکرد:هدف ما گل زدن بود که نتوانستیم به آن نرسیدیم. متاسفانه نتوانستیم با پیروزی به نیم فصل برویم. نیم فصل فرصت خوبی است که بتوانیم با قدرت به لیگ برتر برگردیم.
وی افزود: همه بازیکنان تیم نقاط ضعف و قوت دارند و باید بگویم که بازیکن خاصی از ما مشکل ندارد. باید تمام تلاشمان را انجام دهیم تا در ضربات آخر دقت لازم را داشته باشیم و انشالله نیم فصل دوم جواب زحمات کارگران باشگاه را بدهیم.تیم ما خوب است و شرایطمان رو به بهتر شدن است.
کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن در رابطه با داوری این بازی، گفت:در رابطه با داوری نظری نمی دهم و بعضی مواقع سوت های داور در این بازی روی ذهن بازیکنان ما تاثیر منفی داشت.
حدادی فر در پاسخ به این سوال که آیا علیرضا منصوریان توانسته است همدلی را به تیم اضافه کند یا خیر، افزود: هر مربی سبک خاص خودش را دارد و ما مشکل درون تیمی نداریم. یک برد می تواند شرایط تیم مارا عوض کند و اعتماد به نفس لازم به تیم ما باز خواهد گشت. در حال حاضر تیم ما ترس از باخت و برنده نشدن دارد که بلای جان تیم ما شده است.امیدوارم با اعتماد به نفس بیشتری لیگ برتر را شروع کنیم.
وی خاطرنشان کرد: با آمدن منصوریان شرایط بهتر شده است، اما روحیه تیم خوب نیست و باید بهتر شود و به عنوان بزرگتر تیم قول می دهم شرایطمان خوب شود.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/79745/هر-مربی-سبک-خود-را-دارد
بستن   چاپ