پیام سپاهان
بازیکن تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان: مشکلات مالی حل شود، می توانیم نتایج خوبی بگیریم
پنجشنبه 22 آذر 1397 - 03:16:53
پیام سپاهان - بازیکن تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: سر مربی تیم به تازگی به باشگاه اضافه شده است و هنوز شناخت کافی از بازیکنان ندارد. اگر مدیریت کمک کند و مشکلات مالی حل شود، می توانیم نتیجه خوبی بگیریم.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، پیمان میری امروز چهارشنبه پس از تساوی تیمش مقابل ذوب آهن در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: این دیدار یک بازی پر برخورد بود و هر دو تیم برای برد به میدان آمده بودند که خدا را شکر می کنم توانستیم نتیجه خوبی بگیریم.
وی در پاسخ به این سوال که آیا نفت مسجد سلیمان می تواند در لیگ برتر باقی بماند یا خیر؟ خاطرنشان کرد: جدول در لیگ برتر به دو قسمت تقسیم شده که یکسری برای قهرمانی می جنگند و دیگران برای نیفتادن از لیگ برتر رقابت می کنند؛ تمام تلاشمان را می کنیم تا جایگاه مناسبی در لیگ برتر به دست بیاوریم. سر مربی تیم به تازگی به باشگاه اضافه شده است و هنوز شناخت کافی از بازیکنان ندارد. اگر مدیریت کمک کند و مشکلات مالی حل شود، می توانیم نتیجه خوبی بگیریم.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/79755/بازیکن-تیم-فوتبال-نفت-مسجد-سلیمان--مشکلات-مالی-حل-شود،-می-توانیم-نتایج-خوبی-بگیریم
بستن   چاپ