پیام سپاهان
تشکیل مجمع نمایندگان استان با حضور استاندار
نمایندگان استان، حمایت مدیران استانی از استعفایشان را خواستار شدند
پنجشنبه 22 آذر 1397 - 14:16:37
پیام سپاهان - نشست مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با حضور رضایی، معاونین استاندار و جمعی از مدیران استانی و مقامات محلی در فرمانداری شهرستان برخوار برگزار شد.
به گزارش ایسنا – منطقه اصفهان و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، عباس رضایی در جلسه مجمع نمایندگان استان در فرمانداری برخوار، اظهار کرد: استکبار جهانی تمام قد به میدان آمده است و جنگ امروز ایران با دشمنان جنگ اقتصادی است.
رضایی به پروژه قطار سریع السیر اصفهان- تهران اشاره کرد و افزود: باید همه تلاش ما بر این باشد که هرچه زودتر این پروژه اجرایی شود، ولی در خصوص محل ایستگاه ها باید کار کارشناسی انجام و حداکثر مساعدت انجام شود.
وی به در خواست نمایندگان مبنی بر ساخت مدرسه اشاره کرد و افزود: مذاکرات لازم با رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در خصوص ساخت مدرسه صورت پذیرفته و موافقت ایشان جلب شده است.
استاندار اصفهان مهمترین اقدام در استان را تامین آب برشمرد و افزود: این موضوع اولویت اول استان است و پس از آن باید در خصوص نحوه تقسیم و تخصیص آب تبادل نظر انجام شود.
وی با بیان اینکه لزوم تصفیه پساب بر هیچ کس پوشیده نیست، یادآور شد: تصفیه پساب، اجرای سد تونل سوم کوهرنگ و سامانه دوم آبرسانی به اصفهان بزرگ باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
استانداراصفهان به آسیب های اجتماعی و فرهنگی اشاره کرد و افزود: اینکه 33 دستگاه، متولی کار فرهنگی هستند و هنوز هم اشکالات و آسیب های فرهنگی در جامعه وجود دارد نشانگر این است که باید بررسی بیشتری انجام شود.
رضایی اضافه شدن ورزشگاه ها و فرهنگ سراها را مطلوب خواند و افزود: نباید همیشه منتظر امکانات، پول و بودجه باشیم و باید بررسی شود که چگونه می توانیم از ظرفیت بخش خصوصی در حوزه فرهنگ بهره مند شویم.
نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه ضمن پافشاری بر استعفای خود خواستار حمایت مدیران استان از استعفای خود شدند و مواردی را در خصوص اصلاح نگرش نسبت به شهرستان ها، اصلاح زیرساخت های اداری شهرستان، لزوم اجرای مصوبات جلسات قبل و اصلاح خط عبور قطار سریع السیر مطرح کردند.
حاجی دلیگانی - نماینده شهرستان برخوار در مجلس شورای اسلامی نیز در خصوص پروژه های بیابان زدایی و کاشت نهال، ساماندهی معادن شهرستان ورسیدگی به مشکلات نواحی صنعتی شهرستان برخوار و رونق گردشگری بویژه صنایع دستی با ایجاد بازارهای نمایشگاهی تاکید کرد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/79775/نمایندگان-استان،-حمایت-مدیران-استانی-از-استعفایشان-را-خواستار-شدند
بستن   چاپ