پیام سپاهان
وزیر ارشاد در کاشان:
میدان های فرهنگی و هنری در 10 شهر کشور برگزار می شود
پنجشنبه 22 آذر 1397 - 16:26:27
پیام سپاهان - کاشان - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری میدان های فرهنگی و هنری در 10 شهر کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر ، عباس صالحی ظهر پنجشنبه در نخستین جشنواره بین المللی کتاب کودک و نوجوان کاشان با بیان اینکه کاشان هزاران سال تاریخ تمدنی دارد، اظهار داشت: یکی از تهدیدهای شهرهای تاریخی خاطره زدایی از آن شهرها بوده و این موضوع به معنی گسست های ارتباطی تلقی می شود و یکی دیگر از این مخاطرات معنازدایی از شهرهای تاریخی است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه باید فضاهای شهرهای تاریخی به عنوان یک نقطه اتصال حفظ شود، افزود: فرهنگ و هنر به عنوان یک روح شهری باید در فضای شهرها جریان داشته باشد و در این صورت هر آنچه که باید اتفاق می افتد.
صالحی با بیان میدان های فرهنگ و هنر در 10 شهر کشور برگزار می شود، بیان داشت: این میدان های فرهنگی و هنری مردمی بوده و ویترینی برای خلاقیت های مختلف فرهنگی و هنری شهر محسوب شده و از طرف دیگر فرصتی برای اقتصاد فرهنگ و هنر ایجاد می کند.
وی ضمن اشاره به انتخاب کاشان به عنوان پایتخت کتاب کشور گفت: کتاب به عنوان قدیمی ترین رسانه انسانی و بعنوان نافذترین رسانه بشری محسوب می شود و کودک و نوجوان به عنوان آینده سازان یک زندگی اجتماعی به عنوان عضو اصلی نهاد خانواده در نظر گرفته شده است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/79792/میدان-های-فرهنگی-و-هنری-در-10-شهر-کشور-برگزار-می-شود
بستن   چاپ