پیام سپاهان
پاسخگوی تماشاگران٬ کادر فنی و مسئولان فوتبال سفید شهر کیست؟
شنبه 24 آذر 1397 - 9:39:25 AM
ایسنا
پیام سپاهان- محمد حسنی اظهار کرد: برای کمک به دولت برای پر کردن اوقات فراغت مردم به خصوص جوانان از جیب خود و مردم کارگر سفیدشهر خرج کردیم تا شور و نشاط را در سفیدشهر حفظ کنیم، ولی آن‌گونه که انتظار داشتیم حمایت نشدیم.

وی افزود: روز گذشته جمعه با تیم فوتبال قهرمان سازان نایین بازی داشتیم و همه مراحل آغاز بازی را مهیا کردیم و یک اتفاق تلاش یک هفته ما را از بین برد. در دیداری که توقع یک برد راحت و خوب را پیش ببینی کرده بودیم بازی نیمه‌کاره رها شد در حالی که با 2 گل از حریف پیش بودیم.

حسنی در خصوص دلیل نیمه تمام ماندن بازی، تصریح کرد: این بازی در ساعت 13 پیش بینی شده بود و به دلیل هم‌زمانی مسابقه با نماز جمعه، نیروی انتظامی به موقع نرسید. با این حال با هماهنگی و خواهش از تیم حریف و سرپرست و ناظر بازی تا زمان حضور نیروی انتظامی صبر کردیم و بازی با تأخیر آغاز شد، بازی در حال انجام بود که دوباره در آغاز نیمه دوم نیروی انتظامی حاضر در ورزشگاه از ورزشگاه خارج شد و داور بازی را قطع مرد و گفت تا زمانی که نیروی انتظامی حضور نداشته باشد بازی ادامه پیدا نمی‌کند.

وی ادامه داد: با تماس دوباره با نیروی انتظامی گفته شد یک مورد تصادف و مرگ در 4 کیلومتری ورزشگاه اتفاق افتاده و باید به دلیل نزدیکی مکان وقوع تصادف با سفیدشهر نیروی انتظامی سفیدشهر به محل حادثه اعزام شود ٬ پس از چند دقیقه سرباز کلانتری به محل مسابقه رسید ولی ناظر و مسئول برگزاری مسابقه اعلام کردند کادر رسمی انتظامی باید حضور داشته باشند و پس از چند دقیقه بازی را نیمه‌کاره رها کردند و دیگر برنگشتند.

مدیرعامل باشگاه شهید رضایی سفیدشهر گفت: با این اتفاقات جو مسابقه متشنج شد و تماشاگران انبوهی که برای دیدن بازی تیم شهرشان به ورزشگاه آمده بودند تا با تشویق بازیکنان برای شهرشان موفقیت به ارمغان بیاورند ناراحت و نگران دنبال مقصر اتفاق و حوادث احتمالی پس از بازی بودند و عده‌ای از ناراحتی قصد ورود به کلانتری و رساندن اعتراض به گوش مسئولان را داشتند که با صحبت سرپرست، مدیرعامل و اعضای تیم به خانه‌های خود رفتند.

حسنی گفت: اینجا از کوچک و بزرگ همه فوتبال را جزئی از زندگی روزمره  خود می‌دانند و با آن زندگی می‌کنند. سند این حرف حضور دو تیم در لیگ دسته دوم کشور فوتبال و دو تیم در سطح یک استان است. این امر نشان از استعداد بالا و همه‌گیر بودن این ورزش در بین مردم است و اگر توانایی برگزاری یک مسابقه در سطح استان نیست چگونه چند روز دیگر می‌خواهیم مسابقات کشوری را برگزار کنیم. چه کسی پاسخگوی اتفاقات احتمالی مانند امروز خواهد بود؟ فوتبال افتخار و ریشه در خون مردم سفیدشهر دارد و باید مسئولان بیش از پیش همت کنند تا حق این مردم و اهالی فوتبال سفیدشهر ضایع نشود.

وی ادامه داد: اگر آبادان برزیل فوتبال ایران است من با سند و مدرک می‌گویم که سفیدشهر برزیل فوتبال اصفهان و قطب اصلی فوتبال آران و بیدگل و حتی منطقه کاشان است و مردم این شهر روز را با فوتبال شروع می‌کنند و با فوتبال به خواب می‌روند. امیدوارم شاهد اتفاقات چون امروز هرگز در فوتبال نباشیم.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/79870/پاسخگوی-تماشاگران٬-کادر-فنی-و-مسئولان-فوتبال-سفید-شهر-کیست؟
بستن   چاپ