پیام سپاهان
چهار پژوهشگر و فناور برتر کشور از اصفهان انتخاب شدند
دوشنبه 26 آذر 1397 - 12:04:08 AM
ایرنا
پیام سپاهان - اصفهان - چهار پژوهشگر و فناور برتر که روز یکشنبه 25 آذر در نوزدهمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده کشور معرفی و تجلیل شدند از استان اصفهان هستند.
  نوزدهمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده کشور  در سالن اجلاس سران و با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری، حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، رییسان دانشگاه‌های برتر و معاونان پژوهشی دانشگاه‌های کشور برگزار شد.
در این جشنواره، آرش شاهین عضو هیات علمی گروه مدیریت دانشکده علوم اداری و اقتصاد دانشگاه اصفهان در گروه علوم انسانی و هنر، نضال صراف زادگان عضو هیات علمی و عضو مرکز تحقیقات قلب و عروق دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در گروه علوم پزشکی و امید عود باشی عضو هیات علمی دانشگاه هنر اصفهان در گروه علوم انسانی و هنر در بین پژوهشگران برگزیده کشور قرار گرفتند.
همچنین نوید نجات بخش آزادانی کارشناس برق و الکترونیک و رییس هیات مدیره شرکت دانش بنیان بهیار صنعت سپاهان مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و تولید کننده تجهیزات پزشکی به عنوان یکی از فناوران برگزیده در این جشنواره معرفی شد.
در این جشنواره در مجموع 18 پژوهشگر برتر در گروه های مختلف و 6 فناور برتر کشور معرفی شدند که پژوهشگران و فناوران اصفهان پس از تهران، بیشترین تعداد را در میان برگزیدگان داشتند.
اصفهان با حدود 170 دانشگاه و مرکز آموزش عالی و 280 هزار دانشجوی در حال تحصیل دومین استان دانشگاهی کشور است.
از 24 تا 30 آذر امسال به هفته پژوهش و فناوری نامگذاری شده است؛ شعار این هفته `پژوهش هدفمند، فناوری ارزش آفرین در خدمت تولید ملی ` می باشد.


http://www.sepahannews.ir/fa/News/80053/چهار-پژوهشگر-و-فناور-برتر-کشور-از-اصفهان-انتخاب-شدند
بستن   چاپ