پیام سپاهان
نماینده مازندران در پی برد مقابل نماینده اصفهان
يکشنبه 3 دي 1402 - 09:52:59
پیام سپاهان -

پیام سپاهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، هفته سیزدهم و پایانی دور رفت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران، امروز یکشنبه 3 دی‌ماه با هفت دیدار در شهر‌های رفسنجان، سیرجان، گرگان، رامسر، تهران (دو مسابقه) و اردکان پیگیری می‌شود.
دیدار‌های هفته پایانی دور رفت در حالی امروز برگزار می‌شود که قهرمانی نیم فصل تیم فولاد سیرجان ایرانیان مسجل شده و این تیم برای کسب دوازدهمین برد خود این هفته به میدان می‌رود.
چهار تیم هورسان رامسر، شهداب یزد، طبیعت و گیتی‌پسند اصفهان نیز امکان کسب سکوی دوم جدول را در پایان دور رفت لیگ برتر مردان دارند به شرطی که ایفاسرام همانند هفته گذشته مقابل حریف خود ناکام شود.
تیم‌های هورسان رامسر و گیتی‌پسند اصفهان که از مدعیان کسب سکوی دوم هستند، در یکی از مسابقات این هفته از ساعت 16 امروز در سالن شهید صدر رامسر بایکدیگر روبرو خواهند شد و هورسانی‌ها به دنبال نهمین پیروزی این فصل در بازی خانگی هستند و گیتی‌پسند که از روز‌های خوب ابتدای فصل به دور است، برای هشتمین برد تلاش می‌کند.
شاگردان سید سعید عقیلی در چهار هفته اخیر نتیجه را به حریفان واگذار کردند و در صورت پذیرش یک شکست دیگر، ریکاوری روحی و روانی بازیکنان این تیم کار آسانی برای دور برگشت نیست، بنابر این تیم این هفته تلاش مضاعف برای شکست این طلسم خواهد داشت.
اما شاگردان آرش صادقیانی که در بازی گذشته خود 3 بر 0 پیکان را شکست داده بودند امروز به دنبال یک پیروزی دیگر خانگی هستند.
برنامه هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال:
یکشنبه 3 دی 1402
سایپا تهران – نیان الکترونیک خراسان
تهران، سالن فدراسیون، ساعت 15
مس رفسنجان – ایفاسرام اردکان
رفسنجان، سالن 9 دی، ساعت 16
فولاد سیرجان ایرانیان – شهرداری گنبد کاووس
سیرجان، سالن ورزشی گهرروش، ساعت 16
پاس گرگان – طبیعت
گرگان، سالن امام خمینی (ره)، ساعت 16
هورسان رامسر – گیتی‌پسند اصفهان
رامسر، سالن شهید صدر، ساعت 16
چادرملو اردکان – شهداب یزد
اردکان، سالن آیت‌الله خاتمی، ساعت 16
پیکان تهران – شهرداری ارومیه
تهران، سالن فدارسیون، ساعت 18

http://www.sepahannews.ir/fa/News/806184/نماینده-مازندران-در-پی-برد-مقابل-نماینده-اصفهان
بستن   چاپ