پیام سپاهان
ابراهیم شکوری: شهادت هموطنان در کرمان قلب‌مان را به درد آورد
یکشنبه 17 دی 1402 - 12:30:21 PM
پیام سپاهان - پیشکسوت سابق پرسپولیس با اشاره به حادثه تروریستی کرمان گفت: حوادث تروریستی در همه جای دنیا محکوم است و ما هم از این حادثه تلخ قلب‌مان به درد آمد. - اخبار استانها -
به گزارش خبرگزاری تسنیم از ، ابراهیم شکوری در حاشیه نشست مشترک میان اداره کل ورزش و جوانان و مسئولین اداره کل زندان‌های استان اصفهان با اعضای بنیاد جهادی نجوا در جمع خبرنگاران حاضر شده و با بیان اینکه بیش از 200 ورزشکار ایرانی در بنیاد نجوا فعالیت دارند، اظهار داشت: هدف بنیاد نجوا کمک به ورزشکارانی است که در سراسر کشور دچار مشکل هستند و خوشبختانه موفق شدیم که با همکاری خیرین اصفهانی یک ورزشکار والیبالیست را که به دلیل جرائم غیرعمد و مالی در زندان بود را آزاد کنیم‌.
وی افزود: شاید این اقدام در ظاهر کوچک باشد اما همین که جامعه ورزش به نمایندگی همه ورزشکاران کشور توانسته این اقدام را انجام دهد، یک کار ارزشمند است و در آینده می‌تواند اتفاقات بزرگی زا رقم بزند.
پیشکسوت سابق پرسپولیس با بیان اینکه از حضور در اصفهان چند هدف را دنبال می‌کنند، گفت: اولین هدف‌مان آزادسازی ورزشکار زندانی رود که خوشبختانه توانستیم این مهم را به انجام برسانیم و در ادامه نیز چند جلسه را برگزار و از یکی از مدارس محروم اصفهان بازدید می‌کنیم و بعد از آن در یک مسابقه دوستانه حاضر می‌شویم.
وی تاکید کرد: جامعه نجوا از ورزشکاران فعال در همه رشته‌ها تشکیل شده و هرکس بر اساس توانمندیهای که دارد، در این جمع حاضر می‌شود.
شکوری در ادامه از شروع به کار شعبه اصفهان بنیاد نجوا خبر داده و گفت: شعبه اصفهان نجوا به وسیله ورزشکاران اصفهانی تشکیل می‌شود و نویدکیا و قاسم حدادی‌فر به نمایندگی جامعه فوتبال در این بنیاد حضور دارند؛ ما به دنبال آن هستیم که شعب استانی بنیاد نجوا را در سراسر کشور راه‌اندازی کنیم و بتوانیم یکسری اقدامات خیرخواهانه را توسط ورزشکاران انجام دهیم.
وی تاکید کرد: بنیاد نجوا یک نهاد کاملا مردمی و ورزشی است و به هیچ ارگانی وابستگی ندارد و همه تلاش می‌کنند تا در جهت حل مشکلات قدمی بردارند.
وی در ادامه با اشاره به حادثه تروریستی کرمان، خاطرنشان کرد: مهم نیست که حوادث تروریستی کجای دنیا اتفاق می‌افتد و کشته شدن و شهادت مظلومانه یک کودک، یک مادر و یا پدر قلب هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد؛ حوادث تروریستی در همه جای دنیا محکوم است و ما هم از این حادثه تلخ قلب‌مان به درد آمده و امیدواریم که روح شهدا شاد باشد و این حوادث دیگر در هیج کجای جهان رخ ندهد. زندگی با صلح و آرامش زیباست و امیدوارم روزی برسد که صلح جهانی برقرار شود و در هیچ کجای دنیا شاهد این حوادث و کشتارها نباشیم.
پیشکسوت پرسپولیس تاکید کرد: ما در ناحیه‌ای زندگی می‌کنیم که اکثر مناطق اطراف آن درگیر جنگ است و امنیت و آرامش حاکم در کشور مایه دلگرمی مردم است و امیدواریم که با مسببان این مسائل برخورد جدی شود.
انتهای پیام/170/.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/811116/ابراهیم-شکوری--شهادت-هموطنان-در-کرمان-قلب‌مان-را-به-درد-آورد
بستن   چاپ