پیام سپاهان
معصوم بيگي: مشي نيروي انتظامي اصفهان محبت با مردم است
شنبه 11 شهريور 1396 - 12:14:41 AM
ايسنا - اجتماعي
سپاهان نيوز - فرمانده انتظامي استان اصفهان گفت: در استان اصفهان تقويت نقش مردم در توليد امنيت را مد نظر قرار خواهيم داد چرا که متعقد هستيم که توليد امنيت يک کار ويژه همگاني است.
به گزارش خبرنگار ايسنا- منطقه اصفهان، سردار مهدي معصوم بيگي در مراسم تکريم و معارفه فرماندهي انتظامي استان اصفهان اظهار کرد: کار نيروي انتظامي سخت و دشوار است و به اصفهان که مي‌رسد سخت‌تر و دشوارتر هم مي‌شود اينجا شهر شهيدان، استاني مهم است و مردمي با فرهنگ دارد.
وي با بيان اينکه در اصفهان برنامه محور عمل خواهيم کرد، ادامه داد: مشي نيروي انتظامي در استان اصفهان رفتاري مهربانانه و با محبت با مردم خواهد بود اما با ارازل و اوباش برخوردي قهري و قاطع خواهيم داشت.
فرمانده انتظامي استان اصفهان ادامه داد: در استان اصفهان تقويت نقش مردم در توليد امنيت را مد نظر قرار خواهيم داد چرا که متعقد هستيم که توليد امنيت يک کار ويژه همگاني است و نيروي انتظامي مسئول حفظ اين امنيت است.
معصوم بيگي اضافه کرد: تعامل بروني و انسجام دروني به عنوان راهبرد و روح حاکم بر ماموريت ها در استان اصفهان خواهد بود و تمرکز بر روي پيشگيري از جرم و سرقت در دستور جدي کار قرار خواهد گرفت.



http://www.sepahannews.ir/fa/News/8142/معصوم-بيگي--مشي-نيروي-انتظامي-اصفهان-محبت-با-مردم-است
بستن   چاپ