پیام سپاهان
پيشنهاد ذوب آهن، هزينه گزاف باشگاههاي ايراني را زنده کرد
شنبه 11 شهريور 1396 - 12:14:58 AM
ايسنا - ورزشي
سپاهان نيوز - تلاش ذوب آهن براي احقاق حق تيم‌هاي ايراني در مقابل تيم‌هاي سعودي نتيجه داد.
با پيشنهاد و پيگيري باشگاه فرهنگي ورزشي ذوب آهن اصفهان و تلاش فدراسيون فوتبال ايران و همچنين با استخدام وکلاي بين المللي، هزينه کلان تيم‌هاي ايراني حاضر در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان باشگاههاي آسيا برگشت خواهد شد.
اين گزارش حاکي است؛ در آخرين جلسه دادگاه CAS، در پي شکايت فدراسيون فوتبال ايران، فدراسيون فوتبال عربستان به خاطر ممانعت از سفرنماينده هاي اين کشور به خاک ايران بعد از کشمکش‌هاي سياسي ميان دو کشور، محکوم شناخته شد تا بر اساس حکم اين دادگاه، اين فدراسيون محکوم به پرداخت غرامت و تمام هزينه‌هاي اين تصميم اشتباه شده و هزينه‌هايي که سفرهاي بي مورد نماينده‌هاي ايران به کشور ثالث را به آنها تحميل کرد، همراه با جرايمي که براي اين هزينه‌ها در نظر گرفته شده است، توسط آنها پرداخت گردد.
شايان ذکر است؛ با اين حکم و چنانچه واکنش منفي از طرف کنفدراسيون فوتبال آسيا حادث نشود، تمام نماينده‌هاي ايران که در ساليان اخير در ليگ قهرمانان باشگاههاي آسيا حضور داشته‌اند، مي‌توانند تمامي مبلغ هزينه‌ها و غرامت‌هاي خود را که براي سفر به کشور ثالث و رويارويي با سعودي‌ها پرداخت کرده‌اند، بازپس گيرند.
گفتني است، پيشنهاد و پيگيري اين مساله و مطرح کردن اين دادخواست در دادگاه مربوطه، توسط باشگاه ذوب آهن به جريان افتاده است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/8148/پيشنهاد-ذوب-آهن،-هزينه-گزاف-باشگاههاي-ايراني-را-زنده-کرد
بستن   چاپ