پیام سپاهان
اول بهمن، آخرین فرصت ارسال مقاله به کنفرانس مهندسی برق ایران
يکشنبه 2 دي 1397 - 11:31:06
پیام سپاهان - دبیر پنجمین کنفرانس ملی مهندسی برق ایران از برگزاری این برنامه طی روزهای 8 و 9 اسفند ماه در دانشگاه آزاد واحد نجف آباد خبر داد.
غضنفر شاهقلیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، با اشاره به اهداف برگزاری این کنفرانس، اظهار کرد: گسترش دانش فنی و تقاضا برای دستیابی به آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی توسط پژوهشگران، اندیشمندان و صنعت‌کاران مراکز پژوهشی و دانشگاه‌های ایران و نیز پیگیری رویدادهای علمی-تجاری مهندسی برق از اهداف مهم این کنفرانس است.
وی پیرامون محورهای این کنفرانس، گفت: محورهای کنفرانس شامل مهندسی برق گرایش‌های قدرت، الکترونیک، مخابرات و کنترل، مهندسی پزشکی، مهندسی نرم افزار، مهندسی فناوری اطلاعات و ارتباطات، هوشمندسازی و شبکه است، همچنین رشته‌های بین رشته‌ای مرتبط با مهندسی برق نیز در این برنامه مشارکت دارند.
دبیر پنجمین کنفرانس ملی مهندسی برق ایران در ارتباط با مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه کنفرانس، گفت: تاکنون حدود 110 مقاله ارسال شده است و پژوهشگران تا اول بهمن ماه فرصت دارند تا مقالات خود را به دبیرخانه همایش ارسال کنند. 
وی افزود: این کنفرانس با همکاری مرکز تحقیقات ریزشبکه‌های هوشمند و مرکز تحقیقات پردازش دیجیتال و بینایی ماشین برگزار می‌شود.
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد تصریح کرد: پنجمین دوره کنفرانس ملی مهندسی برق ایران پس از برگزاری چهار دوره موفق، با مشارکت اساتید، دانشجویان، صنعتگران و پژوهشگران برگزار می‌شود.
به گزارش ایسنا، پنجمین کنفرانس ملی مهندسی برق ایران 7 و 8 اسفند ماه در دانشکده مهندسی برق دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد برگزار می‌شود.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/81495/اول-بهمن،-آخرین-فرصت-ارسال-مقاله-به-کنفرانس-مهندسی-برق-ایران
بستن   چاپ