پیام سپاهان
برگزاری 165 هزار نفر ساعت دوره در شاهین شهر در یکسال گذشته
يکشنبه 2 دي 1397 - 15:38:14
پیام سپاهان - مدیر اجرایی معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان گفت: در یک سال گذشته بیش از 165 هزار نفر ساعت دوره آموزشی در حوزه های پزشکی، فرهنگ و هنر، علوم تربیتی و زبان های خارجی برای شهروندان شهرستان شاهین شهر برگزار شده است.
به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان، روح اله صفری با اشاره به یک ساله شدن حضور جهاد دانشگاهی واحد اصفهان در شاهین شهر، اظهار کرد: این مرکز در قالب چهار گروه آموزشی "پزشکی"، "زبان‌های خارجی"، "علوم تربیتی" و گروه "فرهنگ و هنر" در حال فعالیت بوده و طی یک سال گذشته بیش از 165 هزار نفر ساعت دوره آموزشی برای شهروندان این شهر برگزار شده است.
وی ادامه داد: در بخش فرهنگ و هنر بیش از 23 برنامه فرهنگی طی یک سال گذشته در حوزه‌های مختلف داستان، سینما، عکاسی و ادبیات برگزار شد که حدود 500 "نفر دوره" و مجموعا 5600 "نفر ساعت" خدمات آموزشی رایگان را شامل می شود.
مدیر اجرایی معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان با اشاره به دیگر فعالیت های این مرکز تصریح کرد: در گروه پزشکی بیش از 360 نفر دوره، علوم تربیتی 204 نفر دوره و در بخش زبان های خارجی بیش از 1500 نفر دوره طی یک سال گذشته برگزار شده است.
صفری اضافه کرد: جهاد دانشگاهی با اعتباری بالغ بر دویست میلیون ریال مرکز آموزش شعبه شاهین شهر را تجهیز و راه اندازی کرده و هم اکنون 39 مدرس و 4 پرسنل اداری در این مجموعه مشغول به همکاری و فعالیت هستند.
وی با اشاره به برنامه های فرهنگی و آموزشی جهاد دانشگاهی در این شهر اظهار کرد: در یک سال گذشته حلقه علاقه مندان به شعر و داستان با برگزاری بیش از 13 برنامه در این نهاد در حال شکل گیری است و به زودی کانون عکاسان جهاد دانشگاهی و همچنین کانون نمایشنامه نویسان فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.
همچنین به مناسبت یکمین سالگرد تاسیس جهاددانشگاهی اوایل دی ماه سال جاری نمایشگاهی با عنوان "شاهین شهر درآیینه مطبوعات" برگزار می شود که در تاریخ شاهین شهر از زمان پیدایش تا اواخر دهه شصت از نگاه روزنامه ها و نشریات آن دوران به نمایش درخواهد آمد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/81519/برگزاری-165-هزار-نفر-ساعت-دوره-در-شاهین-شهر-در-یکسال-گذشته
بستن   چاپ