پیام سپاهان
حماسه 9 دی وحدت اسلامی را در ایران نمایان ساخت
چهارشنبه 5 دي 1397 - 13:12:32
پیام سپاهان - اصفهان - رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: حماسه 9 دی نقشه های از پیش طراحی شده دشمنان برای براندازی نظام اسلامی را خنثی کرد و نمونه دیگری از وحدت را در کشور به نمایش گذاشت.
به گزارش ایرنا، جعفر عسکری روز چهارشنبه در نشست خبری بزرگداشت حماسه 9 دی در سالن اجتماعات صدا و سیمای مرکز اصفهان افزود: فتنه سال 88 توطئه ای برای براندازی نظام بود که با بصیرت و آگاهی ملت و رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب همانند سایر توطئه ها خنثی شد.
وی گفت: ملت سرافزار ایران اسلامی در 9 دی سال 88 آزمون بزرگ دیگری را با موفقیت پشت سر گذاشتند و یک بار دیگر توطئه ها و دسیسه های از پیش طراحی شده دشمنان بر علیه نظام را خنثی کردند.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان با بیان این که حماسه نهم دی اوج بصیرت ملت ایران را نشان داد اظهار داشت: نهم دی نشان داد که مردم ایران همواره بصیرت لازم برای دفاع از انقلاب اسلامی را دارند.
عسکری افزود : هدف دشمن از این فتنه تشویش اذهان عمومی و از بین بردن شیرینی حضور مردم در انتخابات بود و این فتنه خسارات مالی و جانی به همراه داشت.
وی افزود: امسال به مناسبت این روز، تجمع بزرگی در میدان انقلاب اصفهان از ساعت 10 صبح روز نهم دی با سخنرانی سردار علی فضلی فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) برگزار خواهد شد.
مراسم راهپیمایی نهم دی امسال هم با حضور باشکوه مردم شهیدپرور و غیور شهر اصفهان از میدان انقلاب، خیابان کمال اسماعیل، خیابان پاسداران به سمت تقاطع سید علیخان برگزار خواهد شد.
این مراسم همراه با تجلیل خانواده شهید مدافع حریم ولایت، ' سجاد شاهسنایی ' برگزار خواهد شد.
شهید ' سجاد شاهسنایی ' در جریان نا آرامی های سال گذشته در کهریسنگ از توابع شهرستان نجف آباد (در 30 کیلومتری غرب اصفهان) به شهادت رسید.
نهم دی، سالروز حماسه راهپیمایی خودجوش مردم انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی در مقابله با فتنه 88 است.
7150 / 6022

http://www.sepahannews.ir/fa/News/81732/حماسه-9-دی-وحدت-اسلامی-را-در-ایران-نمایان-ساخت
بستن   چاپ