پیام سپاهان
مربی سپاهان در گفتگو با مهر مطرح کرد
بازیکنان سپاهان در شرایط مطلوبی هستند/ تیم ما لیست خروجی ندارد
چهارشنبه 5 دي 1397 - 13:13:11
پیام سپاهان - اصفهان - مربی سپاهان گفت: شرایط تیم سپاهان شرایط خیلی خوبی است و این شرایط خوب تیم و شرایط مطلوب بازیکنان باعث قهرمانی نیم فصل ما شد.

عباس سروری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به قهرمانی نیم فصل این تیم اظهار داشت: تیم ما از لحاظ آمادگی و انگیزه بازیکنان در شرایط بسیار خوبی برخوردار است که این شرایط خوب باعث قهرمانی ما در نیم فصل اول مسابقات گردید.
وی در پاسخ به سوال مربوط به نقل و انتقالات این تیم در نیم فصل اول مسابقات و شایعات پیرامون این تیم افزود: سپاهان در همه پست ها دارای بازیکنان باکیفیتی است و در حال حاضر ما نیاز به بازیکن نداریم و اگر هم این نیاز وجود داشته باشد باید در جلسه فنی باشگاه و با نظر آقای قلعه نویی صورت گیرد و گمانه زنی های رسانه ها بی اساس و صرفا شایعه است.
مربی سپاهان در مورد احتمال لیست خروجی این تیم از جمله جلال علیمحمدی بیان داشت: تیمی که قهرمان نیم فصل شده است، بازیکنان دلیلی برای جدایی از آن را ندارند و تیم ما اصلا چیزی به نام لیست خروجی ندارد.
وی اضافه کرد: علیمحمدی در تمرینات بسیار با انگیزه و محکم حضور داشته است و بعید می دانم خودش نیز چنین تصمیمی داشته باشند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/81743/بازیکنان-سپاهان-در-شرایط-مطلوبی-هستند--تیم-ما-لیست-خروجی-ندارد
بستن   چاپ