پیام سپاهان
دبیر برگزاری نمایشگاه سراسری کتاب کاشان:
350 میلیون تومان یارانه به نمایشگاه کتاب کاشان اختصاص یافت
چهارشنبه 5 دي 1397 - 13:13:11
پیام سپاهان - کاشان - دبیر برگزاری سومین از اختصاص 350 میلیون تومان یارانه خرید کتاب توسط وزارت ارشاد به سومین نمایشگاه سراسری کتاب کاشان خبر داد.

محمد نظافتی در گفت و گو با خبرنگار مهر برگزاری سومین نمایشگاه سراسری کتاب کاشان را در راستای برنامه های ویژه پایتخت کتاب کشور قلمداد کرد و اظهار داشت: با برگزاری نمایشگاه های کتاب علاوه بر ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در بین اقشار مختلف جامعه، موجب رشد سرانه مطالعه می شویم.
وی ضمن اشاره به تلاش مجموعه مسئولان شهرستان کاشان در حوزه های فرهنگی و اجرایی افزود: پایتخت کتاب کشور آمادگی لازم برای برگزاری بزرگترین رویدادهای فرهنگی در حوزه کتاب کشور را دارد و پشتیبانی کامل مسئولان نیز گواه این مطلب است.
دبیر سومین نمایشگاه سراسری کتاب کاشان از تخفیف 40 درصدی خرید کتاب در این نمایشگاه خبر داد و ابراز داشت: 20 درصد یارانه خرید کتاب به خریداران کارت خرید کتاب تعلق می گیرد و ناشران نیز 10 الی 20 درصد تخفیف می دهند که در مجموع تخفیف 30 الی 40 درصدی را شامل علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی می شود.
وی با بیان اینکه 350 میلیون تومان یارانه خرید کتاب توسط وزارت ارشاد به سومین نمایشگاه سراسری کتاب کاشان تخصیص داده شده است، گفت: معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، فرمانداری ویژه کاشان، شورای اسلامی شهر کاشان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان، شهرداری و ستاد برگزاری نماز جمعه کاشان از این رویداد فرهنگی در کاشان حمایت می کنند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/81744/350-میلیون-تومان-یارانه-به-نمایشگاه-کتاب-کاشان-اختصاص-یافت
بستن   چاپ