پیام سپاهان
معاون پژوهشی دانشگاه اصفهان:
پژوهشگران با منابع محدود کارهای ارزشمندی کرده‌اند
چهارشنبه 5 دي 1397 - 18:28:54
پیام سپاهان - معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه اصفهان گفت: زحمات طاقت فرسای پژوهشگران نشاندهنده آینده خوب ایران در پژوهش است.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، رسول رکنی زاده عصر امروز (چهارشنبه) در مراسم تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده استان اصفهان در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان، اظهار کرد: امسال آغاز برنامه های هفته پژوهش دیر انجام شد، اما اهداف خوبی تدوین و ستاد بزرگداشت هفته پژوهش دایر شد. در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر کشور چهار نفر از اصفهان بودند.
وی ادامه داد: برای تجلیل، با توجه به شاخصه‌هایی که وجود دارد، ١٤ پژوهشگر انتخاب شدند که البته تفاوت رشته ها را نیز در نظر گرفتیم.
معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه اصفهان افزود: در برگزیدن این افراد در گام نخست خود دانشگاه ها و مراکز پژوهشی دخیل بودند و افراد انتخاب شده به تیم داوری معرفی شدند.
وی با اشاره به اهمیت تاثیرگذاری تحقیقات در کشور، گفت: حوزه های پژوهشی در رشته های علوم انسانی، هنر و معماری و مهندسی تقسیم شد، همچنین کارگروه های داوری در ٦ کمیته داوری، پرونده ها را بررسی کردند.
وی تصریح کرد: تعداد پرونده های پژوهشی فاخر، بسیار زیاد بود، اما در نهایت ١٤ نفر انتخاب شدند.
رکنی زاده گفت: دانشگاه ها سرمایه گذاری زیادی برروی نیروی انسانی داشته اند که حاصل آن کارهای فاخری است که در پژوهش می بینیم و در تمام حوزه ها تحولات خوبی را شاهد هستیم.
وی با بیان اینکه امروزه پژوهش دغدغه دانشگاه هاست، گفت: در حال حاضر اقدامات ارزشمندی انجام شده و زحمات زیادی صورت گرفته که نشان دهنده آینده خوب کشور در پژوهش است. امیدوارم از طریق کشف نیاز و اعلام به پژوهشگران ارزش پژوهش در کشور بالا رود.
به گزارش ایسنا، مراسم تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده استان اصفهان به مناسبت هفته پژوهش در اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان برگزار شد و در پایان این مراسم از پژوهشگران و فناوران برتر با حضور استاندار اصفهان تقدیر شد.
کد خبرنگار:13041
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/81770/پژوهشگران-با-منابع-محدود-کارهای-ارزشمندی-کرده‌اند
بستن   چاپ