پیام سپاهان
هفته هفتم لیگ برتر
مدعی بسکتبال در شمال و آبادان میزبان شیمیدر/ ذوب آهن در مقابل ارتش نیروی زمینی
چهارشنبه 5 دي 1397 - 18:28:59
پیام سپاهان - در هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال پتروشیمی راهی گرگان شده تا با شهرداری این شهر بازی کند و نفت آبادان نیز میزبان شیمیدر است.
به گزارش ایسنا، فردا (پنج‌شنبه)، تهران، مشهد، گرگان و آبادان میزبان چهار مسابقه این هفته از لیگ برتر هستند. در این هفته مسابقات حساس و البته جذابی برگزار می‌شود که در حساس‌ترین آن‌ها نفت آبادان میزبان شیمیدر تهران خواهد بود. هر دو تیم شرایط خوبی در این فصل دارند و جزو مدعیان به حساب می‌آیند. نفتی‌ها در خانه تیمی قدرتمند هستند و تا این هفته از لیگ نیز عملکرد مناسبی از خود به نمایش گذاشته‌اند و شیمیدر نیز با حضور ملی‌پوشان با تجربه و جوانش و یک سنتر خارجی خود را در میان مدعیان جای داده است. تقابل این دو تیم با توجه به نزدیک بودن شرایطشان جذابیت و حساسیت بسیار زیادی دارد.
در دیگر مسابقه پتروشیمی تیم بدون شکست لیگ و مدعی اصلی این فصل بعد از اینکه در هفته گذشته به ذوب آهن شکستی سنگین تحمیل کرد راهی گرگان شده و برابر شهرداری این شهر رقابت خواهد کرد. ماهشهری‌ها تا این مرحله برابر همه حریفان خود دست پر بوده‌اند و با این که قطعا در سالن امام خمینی گرگان کار آسانی نخواهند داشت بازهم شانس اصلی پیروزی در این مسابقه به حساب می‌آیند.
در دو مسابقه دیگر نیروی زمینی میزبان ذوب آهن اصفهانی است که با هدایت فرزاد کوهیان هنوز نتوانسته به شرایط مناسبی برسد و آویژه صنعت در مشهد میزبان پگاه تهران خواهد بود. نیروی زمینی در هفته گذشته نماینده مشهد را شکست داده و حالا در خانه پذیرای ذوب آهن است و قطعا برابر این تیم کار آسانی نخواهد داشت. در مشهد نیز آویژه صنعت امیدوار است در خانه نتیجه خوبی بگیرد و بالاخره از بحران خارج شود.
برنامه هفته هفتم:
شهرداری گرگان – پتروشیمی – ساعت 16
نفت آبادان – شیمیدر – ساعت 15
آویژه صنعت – پگاه – ساعت 16
نیروی زمینی – ذوب آهن – ساعت 16
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/81775/مدعی-بسکتبال-در-شمال-و-آبادان-میزبان-شیمیدر--ذوب-آهن-در-مقابل-ارتش-نیروی-زمینی
بستن   چاپ