پیام سپاهان
لک:
3 امتیاز بازی حاصل تلاش بازیکنان و حمایت هواداران بود
پنجشنبه 6 دي 1397 - 00:43:08
پیام سپاهان - سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: پیروزی مقابل مس سونگون و کسب امتیاز بازی حاصل تلاش بازیکنان و حمایت‌های پرشور هواداران بود.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، رضا لک پس از پیروزی تیمش در برابر مس سونگون اظهار کرد: بازی بسیار زیبایی بود و همه از این بازی لذت بردند. نیمه اول را با برنامه بهتری بازی کردیم و 2 بر 1 هم پیروز شدیم اما در نیمه دوم نکاتی که گفته بودیم رعایت نشد.
وی ادامه داد: اخراج جاوید و مصدومیت عالیقدر به تیم فشار زیادی آورد. پس از وقت استراحتی که گرفتیم به بازی برگشتیم و فکر می‌کنم دو تیم خوب بازی کردند و نشان دادند جایگاهشان در جدول بی‌دلیل نیست.
سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند افزود: از بازیکنان و هواداران تشکر می‌کنم. حمایت هواداران باعث شد 3 امتیاز خوب این دیدار را به دست آوریم. این بازی احساسات بازیکنان را درگیر کرد و منجر به حاشیه‌هایی شد که خدا را شکر این بازی را با برد پشت سر گذاشتیم.
لک در خصوص قضاوت داوران در این بازی گفت: اگر کسی هم باید معترض باشد این ما هستیم. یکی ازگل‌هایی که خوردیم اشتباه داور بود و اخراج مهدی جاوید نیز یکی دیگر از اشتباهات بود. فقط می‌خواستند بازی را مدیریت کنند و اگر داوران باتجربه قوانین را اجرا کنند بهتر خواهد بود. داوری در این بازی به نفع مس بود و ما آسیب خوردیم.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/81814/3-امتیاز-بازی-حاصل-تلاش-بازیکنان-و-حمایت-هواداران-بود
بستن   چاپ