پیام سپاهان
هفته پنجم لیگ والیبال بانوان/ نامی نو- پیکان
پیکان برد اما با سرعت کم/ باخت سخت نامی نو در مقابل پیروزی راحت ذوب‌آهن
جمعه 7 دي 1397 - 00:26:17
پیام سپاهان - دور برگشت لیگ برتر والیبال بانوان با پیروزی سخت پیکان مقابل نامی نو در اصفهان و برتری ذوب‌آهن برابر توپکا بابلسر همراه بود.
به گزارش خبرنگار ورزشی ایسنا-منطقه اصفهان، در هفته پنجم و شروع نیم فصل دوم لیگ برتر والیبال بانوان امروز (پنج شنبه) 3 دیدار در شهرهای اصفهان، بابلسر و تهران برگزار شد.
در اصفهان و در از ساعت 15 تیم نامی نو در دیداری تماشایی و جذاب در سالن میثمی میزبان پیکان تهران بود که در نهایت مهمان به سختی توانست 3 برصفر میزبانش را شکست دهد تا 3 امتیاز بازی را به دست آورد.
شاگردان آرا که در نیم‌فصل خوبی را پشت سر گذاشتند با نمایشی که امروز مقابل پیکان داشتند نشان دادند که به روزهای هماهنگ تر شدن نزدیک می‌شوند و می‌توانند برای رقبا در دور برگشت دردسرساز شوند.
هر چند پیکانی‌ها اولین وقت استراحت را با نتیجه 8 بر4 به نزد مربیان خود رفتند اما بازیکنان نامی نو با تغییر سیستم توانستند امتیازات زیادی را جبران کنند در ادامه باز هم شاگردان شعبانیان اختلاف خود را زیاد کردند و درحالی‌که با نتیجه 17 بر 24 تنها به یک امتیاز نیاز داشتند شاگردان آرا با درخشش شبنم علیخانی در زدن پنج سرویس پیاپی به امتیاز 22 رسیدند تا این ست با نتیجه 25 بر22 به سود پیکان خاتمه یابد.
در ست دوم بازیکنان باتجربه پیکان با استفاده از اشتباهات نامی نو این ست را با نتیجه 25 بر19 به نام خود کنند. 
ست سوم اوج هیجان برای دو تیم و افسوس در پایان برای نامی نو بود، در این ست درحالی‌که پیکان با نتیجه 17 بر 6 از حریف اصفهانی پیش بود با درخشش پوران زارع و علیخانی و تلاش بازیکنان جوانی که آرا در ست سوم بیشتر به آن‌ها میدان داد علاوه بر جبران امتیازات از دست رفته در آستانه پیروزی در این ست نیز قرار گرفتند اما در نهایت با دو اشتباه پیاپی فردی این ست نیز با نتیجه 25 بر23 به سود پیکان به پایان رسید.
ذوب‌آهن صدرنشین دیگر نماینده اصفهان نیز در بابلسر در دیداری سبک 3 بر صفر میزبان خود توپکا را شکست دادند تا همچنان در صدر باقی بمانند. در تهران نیز مبنا تجارت کاسپین 3 بر2 شهرداری سمنان را مغلوب کرد.
در جدول رده‌بندی ذوب‌آهن با 17 امتیاز صدرنشین ماند، پیکان تهران با 16 امتیاز در رده دوم قرار گرفت و تیم‌های توپکا بابلسر، نامی نو اصفهان، مبنا تجارت کاسپین و شهرداری سمنان هم به ترتیب با امتیازهای 9، 6، 5 و 1 در رتبه‌های سوم تا ششم جدول رده‌بندی قرار دارند.
کدخبرنگار:13042
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/81870/پیکان-برد-اما-با-سرعت-کم--باخت-سخت-نامی-نو-در-مقابل-پیروزی-راحت-ذوب‌آهن
بستن   چاپ