پیام سپاهان
سرمربی تیم بسکتبال پاز تهران:
چرا خطای ملی پوشان نادیده گرفته می‌شود
جمعه 7 دي 1397 - 00:26:22
پیام سپاهان - سرمربی تیم بسکتبال بانوان پاز تهران می‌گوید داوران خطای بازیکنان ملی پوش را نادیده می‌گیرند و این در روحیه بازیکنان بی تجربه تأثیر منفی می‌گذارد.
مهسا حسینی امروز پس از باخت تیمش در مقابل نامی نو از هفته هشتم لیگ برتر بسکتبال در گفت وگو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، اظهار کرد: بازی امروز ما در مقابل تیم نامی نو بود. نامی نو تیم بسیار قابلی است که از مهره‌های باکیفیتی سود می‌برد و دارای اسپانسر خوبی است. در لیگ برتر انتظار است که شرایط نسبت به مسابقات دیگر متفاوت باشد به ویژه از نظر میزبانی و فنی. امروز اسکبورد برای نشان دادن زمان 24 ثانیه با مشکل روبرو بود. انتظار داریم تیم‌هایی که در سطح حرفه ای هستند این شرایط را رعایت کنند.
وی افزود: موضوع دیگری که بسیار مهم است و از سوی مربی شیراز نیز مطرح شد و امروز نیز من آن را تکرار می‌کنم این است که داوران خطاهایی که از سوی ملی پوشان رخ می‌دهد را نادیده می‌گیرند. فیلم بازی موجود است و باید در این زمینه تجدید نظر شود.
سرمربی تیم بسکتبال پاز تهران گفت: این مساله در روحیه و اعتماد به نفس بازیکنان بی تجربه و جوان تیم‌ها تأثیر منفی می‌گذارد. وقتی بازیکن بی تجربه و جوانی می‌بیند که داوران به راحتی از کنار خطای بازیکنان ملی پوش می‌گذرد در نشان دادن پتانسیل و ظرفیت آن‌ها تأثیر می‌گذارد. من امیدوارم کمیته داوران با بازبینی فیلم مسابقات در این زمینه راهکاری اتخاذ کند.
کدخبرنگار:13042
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/81873/چرا-خطای-ملی-پوشان-نادیده-گرفته-می‌شود
بستن   چاپ