پیام سپاهان
هفته بیستم لیگ برتر فوتسال بانوان
هتریک شیربیگی مقابل پویندگان/ جدال برای رسیدن به سهمیه پلی آف
جمعه 7 دي 1397 - 19:51:27
پیام سپاهان - تیم فوتسال نامی نو در خانه و در دیداری پرگل 8 بر 2 پویندگان صنعت فجر شیراز را شکست داد، دختران کویر مس کرمان نیز در شهرآورد کرمان به پیروزی رسیدند تا جدال 4 تیم برای کسب دو سهمیه دیگر مرحله پلی آف حساس تر شود.
به گزارش خبرنگارایسنا-منطقه اصفهان، از هفته بیستم لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشورامروز (7 دی ماه جمعه) 5 دیدار در شهرهای اصفهان، فرخشهر، اهواز، رفسنجان و ساری برگزار شد.
در اسالن 25 آبان ورزشگاه نقش جهان اصفهان و از ساعت 11 تیم نامی نو میزبان تیم پویندگان صنعت فجر شیراز بود، تیمی که طی دو هفته اخیر سرمربی خود را به دلیل نتایج بدی که داشته از دست داده است. شاگردان یاری با لیلا ویسی، نسیم کیانی مقدم، فریبا کعبی و نسیمه علاف پور به مصاف تیم شیراز رفتندف دیداری که در آن بیشتر سعی داشتند تاکتیک‌ها وبرنامه های نهایی خود را برای مرحله پلی آف در آن امتحان کنند، روزبهان و علیپور نیز به عنوان ناظر بازی و داوری در کنار کادر داوری این دیدار در سالن حضور داشتند.
گل اول این دیدار با ضربه بسیار زیبای فرزانه توسلی کاپیتان و دروازه بان نامی نو از فاصله بسیار دور وارد دروازه نماینده شیراز شد تا نامی نو شروعی خوب داشته باشد، در ادامه نسترن مقیمی و مرضیه توفیقی نسب دو گل دیگر برای نامی نو به ثمر رساندند. آسیه بهرامی و شهین افلاکی بازیکنان تیم پویندگان با استفاده از غفلت مدافعان و دروازه بان نامی نو در نیمه نخست دو گل وارد دروازه توسلی کردند تا نیمه اول این دیدار با نتیجه 4 بر 2 به پایان برسد.
در نیمه دوم شاگردان یاری توسط سارا شیربیگی و مهناز علیزاده ومدافع پویندگان به گل‌های بعدی رسیدند تا این دیدار با نتیجه 8 بر 2 به سود نامی نو خاتمه یابد.
مهسا علی مددی از تیم نامی نو به دلیل تأخیر در شروع بازی و خطای تعویض از داور اخطار گرفت و با اخطار دوم نیز از بازی اخراج شد، نسرین قمی دیگر بازیکن نامی نو نیز با دریافت اخطار از سوی داور به همراه علی مددی بازی به دلیل 3 اخطاره بودن و اخراج بعدی تیمش مقابل هیئت فوتبال خراسان رضوی را از دست دادند.
نتایج بازی‌های هفته بیستم:
نامی نو اصفهان 8-2 پویندگان صنعت فجر شیراز
مس رفسنجان 1-2 دختران کویر مس کرمان
استقلال ساری 0-3 پالایش نفت آبادان
شرکت ملی حفاری 5-1 هیات فوتبال خراسان رضوی
دریژنو فرخ شهر 5-8 شهرداری رشت
کدخبرنگار:13042
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/81900/هتریک-شیربیگی-مقابل-پویندگان--جدال-برای-رسیدن-به-سهمیه-پلی-آف
بستن   چاپ