پیام سپاهان
شاعر معاصر کشور مطرح کرد:
تاثیر شگرف قصه‌گویی برکودکان/شکل‌گیری شخصیت کودک تا پیش از دبستان
جمعه 7 دي 1397 - 19:51:49
پیام سپاهان - کاشان - شاعر معاصر کشور ضمن اشاره به تاثیرات شگرف قصه گویی برای کودکان گفت: 80 درصد شخصیت کودکان پیش از دبستان شکل می گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر ، مصطفی رحماندوست صبح جمعه در حاشیه بازدید از سومین نمایشگاه سراسری کتاب کاشان ضمن اشاره به مثالی در مورد تاثیر شگرف مطالعه بر روی انسان اظهار داشت: طی تحقیقات صورت گرفته مشخص شده که مطالعه بر روی جنین نیز تاثیر دارد و این موضوع نشان دهنده اهمیت مطالعه و کتاب خوانی است.
وی با بیان اینکه قصه خوانی برای کودکان سبب می شود تا کتاب خوان پرورش پیدا کنند، ابراز داشت: بیش از 80 درصد شخصیت کودکان پیش از دبستان شکل می گیرد و در صورتی که با داستان گویی به مطالعه علاقه مند شوند کتاب خوان بار می آیند.
این شاعر برجسته کشوری ضمن تاکید بر فراگیری فن داستان گویی افزود: اگر می خواهیم تا فرزندان کتاب خوانی داشته باشیم باید کتاب بخریم و برای آنها بخوانیم چرا که ما انسان ها تمایل بیشتری برای شنیدن داریم.
وی فرهنگ استفاده از فضای مجازی را بسیار با اهمیت دانست و گفت: اگر ما فرهنگ استفاده از فضای مجازی را در خود پرورش دهیم و پس از آن به فرزندان خود منتقل کنیم تهدیدات این محیط به حداقل می رسد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/81908/تاثیر-شگرف-قصه‌گویی-برکودکان-شکل‌گیری-شخصیت-کودک-تا-پیش-از-دبستان
بستن   چاپ