پیام سپاهان
برگزیدگان چهاردهمین جشنواره شیخ بهایی تجلیل شدند
شنبه 8 دی 1397 - 1:17:41 AM
ایسنا
پیام سپاهان - چهاردهمین جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با هدف ترویج و توسعه فن ‌آفرینی، خلاقیت و نوآوری و معرفی فن ‌آفرینان برتر پس از سه روز با تجلیل از برگزیدگان این جشنواره به کار خود پایان داد.
  این جشنواره در دو بخش مسابقه‌‌ای شامل طراحان کسب و کار (دانشجویی و آزاد)، فن‌آفرینان و فرصت‌های سرمایه‌ گذاری و غیرمسابقه‌ ای شامل رویداد تِک کارپت، نمایشگاه، مذاکره با سرمایه گذاران، نقطه شروع ارتباط (نشا) و کارگاه های آموزشی به مدت سه روز در اصفهان برگزارشد. 
امسال هشت عنوان جایزه شامل لوح و تندیس برتر و هدیه نقدی از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، بنیاد برکت، روزبه پیروز (کارآفرین برتر کشور)، شرکت پندار کوشک ایمن، بانک قرض‌الحسنه رسالت و شرکت همراه وس در چهاردهمین دوره جشنواره به فن آفرینان و طراحان کسب و کار برتر کشور تعلق گرفت.
امسال برای نخستین بار جایزه فناوری صنعت‌ ساز محمود شیخ زین‌الدین نیز یکی از عناوین جایزه های امسال جشنواره ملی شیخ بهایی تعریف شده بود، این جایزه به منظور گرامیداشت یاد و خاطره محمود شیخ زین الدین و خدمات وی به یک نفر از برترین صاحبان طرح‌ های فناورانه‌ای که طرح وی به مرحله تولید انبوه رسیده و بر اساس آن، خط تولید و یا کارخانه در مناطق صنعتی ایجاد شده است، اعطا شد. علاوه بر اینکه از زمان بهره برداری این شرکت‌ها نباید بیشتر از پنج سال گذشته باشد.
در بخش "جایزه المپیاد دانشجویی" مقام سوم به مهناز برشوری با طرح"ارائه پروتکل تولید و تخلیص مواد اولیه در صنایع غذایی"، عنوان دوم به فاطمه سبدچی با طرح "تولید رنگ و جوهر فلورسنت با استفاده از نانوذرات کربنی" و مقام اول به فریبرز عزیزی با طرح "تولید تجهیزات بهره برداری از درخت" تعلق گرفت.
مقام سوم جایزه "طراحان کسب و کار در بخش آزاد" به محمد عبداله بیگی با طرح "تولید الکترون های خطی یکبارمصرف"، رتبه دوم مهدی روشنی با طرح "موم قالب گیری" و جایزه رتبه اول به علی زین العابدینی هزاوه با طرح "ساخت دستگاه استخراج اسانس از گیاهان دارویی" اهدا شد.
جایزه برگزیده "بهترین ارائه در بخش فرصت‌های سرمایه گذاری و فن آفرینی" به منوچهر بهزادی با طرح "جذب شیرابه‌های ناشی از زباله‌های شهری و صنعتی در مراحل مختلف" تعلق گرفت. همچنین محمدرضا آقا با طرح "طراحی و توسعه پلتفرم بازار خرید و فروش محصولات ایرانی باسلام " و سعید سامانی مجد با طرح "سامانه های گندزدایی پیشرفته" شایسته تقدیر شناخته شدند.
جایزه "فن آفرینان در بخش شرکت های نوپا" به علی رحمان پور با طرح "توسعه یکپارچه زنجیره فنی راهکارهای اینترنت اشیا"، شهرام نصرتی با طرح "طراحی و ساخت تجهیزات کنترل حرکت در صنعت" و مهدی ترابیان اصفهانی با طرح "مسترسوییچ تمام دیجیتال جامع" اهدا شد. 
جایزه برگزیدگان "فن آفرینان در بخش شرکت‌های رشد یافته" به سیدوحید نحوی با طرح" توسعه سامانه مرکزعملیات امنیت بومی و ارائه خدمات مبتنی بر آن"، جایزه دوم به طور مشترک به فرید نجات بخش آزادانی با طرح "ساخت دستگاه های بازرسی کنترلی" و سعید زکایی با طرح "تولید ترکیبات و آمیزه های پیشرفته پلیمری به صورت انواع مستربچ و کامپاند ترموپلاستیک و نانوکامپوزیت های پیشرفته پلیمری" و جایزه نفر اول به امیر فرشچی با طرح "تولید آنتی بادی مونوکلونال نوترکیب دارویی تراستوزومب در درمان سرطان پستان" تعلق گرفت. 
جایزه "فن آفرینان در بخش تاثیرات اجتماعی" به محمدرضا آقایا با طرح "بازار آزاد و شبکه اجتماعی باسلام" و سعید سامانی مجد با طرح "سامانه های گندزدایی" و فرهاد هاشمی با طرح "طراحی و ساخت پلتفرم محتوی تعاملی با عنوان کتابخانه تعاملی هزارافسان" شایسته دریافت این جایزه شدند. 
جایزه "فن‌آفرینی صنعت ساز محمود شیخ زین الدین" به سعید زکایی با طرح"تولید ترکیبات و آمیزه‌های پیشرفته پلیمری به صورت انواع مستربچ و کامپاند ترموپلاستیک ونانوکامپوزیت‌های پیشرفته پلیمری" تعلق گرفت. 
جایزه "برگزیدگان بخش خصوصی" جایزه فن آفرینی اجتماعی از طرف بنیاد برکت به امین فرزادفر با طرح "فیلترهای سلولزی عمقی تدریجی و دستگاه های فیلتراسیون"، جایزه فن آفرینی دانش بنیان از طرف موسسه برکت به منوچهر بهزادی "جذب شیرابه های ناشی از زباله های شهری و صنعتی"، جایزه نوآفرینی اکسل توسط شتاب دهنده اکسل به محمدحسین کریمیان با طرح "استارتاپ گلدان هوشمند"، جایزه پیروز توسط شرکت سرمایه گذاری فیروزه به مهدی ترابیان اصفهانی با طرح "مسترسوییچ تمام دیجیتال جامع"، جایزه پندار توسط شرکت پندار کوشک ایمن به علی باقری فرزانه با طرح "تولید ابزارهای آموزشی ریاضی" و جایزه فناپ از سوی شرکت فناپ فن آفرینی اصفهان به سیدعلی محمدیه با طرح "اولین زبان برنامه نویسی ایرانی" اهدا شد.
  چهاردهمین جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی و چهارمین المپیاد ملی طرح کسب و کار دانشجویی دی‌ماه امسال به مدت سه روز در اصفهان برگزار شد. این مراسم شامگاه جمعه با حضور مسئولان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کشور، مسئولان استانی، روسای دانشگاه های اصفهان و صنعتی و مسئولان شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان با تجلیل از برگزیدگان این دوره به کار خود پایان داد.
 


http://www.sepahannews.ir/fa/News/81920/برگزیدگان-چهاردهمین-جشنواره-شیخ-بهایی-تجلیل-شدند
بستن   چاپ