پیام سپاهان
با هم افزایی در جذب گردشگر موفق‌تر خواهیم بود
شنبه 8 دی 1397 - 11:07:59 AM
ایسنا
پیام سپاهان- محمود مسلم زاده صبح امروز(شنبه) در حاشیه نشست هماهنگی فعالیت‌های عمرانی و ارائه خدمات شهری بین اصفهان و شهرهای هم مرز آن، اظهار کرد: در این جلسه با حضور مسئولان شهرداری‌های خمینی‌شهر، درچه و اصفهان مسائل مشترک بین‌شهری همچون ساخت و سازهای غیرمجاز، مباحث زیست محیطی، مباحث اجتماعی، مشکلات رینگ سوم و چهارم، سامان‌دهی مشاغل غیرمجاز، کارتن خواب‌ها و دست فروشان بررسی شد.

وی با بیان اینکه ستاد نورزی و مدیریت بحران نیز دو موضوع مهم دیگر بحث شده در این جلسه بود، گفت: در سال گذشته روستای تیرانچی خمینی شهر و شهرداری منطقه 9 اصفهان اقدامی مشترک را در بحث ستاد نوروزی انجام دادند که کار موفقی بود. امسال نیز در نظر داریم در چند ورودی شهر و جاده مواصلاتی خمینی‌شهر- اصفهان با استقرار اکیپ‌هایی به عنوان ستاد استقبال با هم افزایی با شهرداری اصفهان در جذب گردشگر موفق‌تر باشیم.

مسلم زاده با اشاره به پتانسیل‌های گردشگری خمینی‌شهر گفت: با ساماندهی اسکان مسافران نوروزی می‌توانیم میهمانان نوروزی بیشتری را برای بازدید از ابنیه تاریخی و مراکز رفاهی تفریحی شهرستان خمینی‌شهر جذب کنیم.

فرماندار خمینی‌شهر با اشاره به برگزاری مانور ساعت صفر گفت: خمینی‌شهر معین شهر اصفهان است. در همین جهت پیش‌بینی شده که چند مانور مشترک دیگر در این شهرستان انجام شود تا در حوزه مدیریت بحران آمادگی دستگاه‌ها بیش از پیش شود.

وی افزود: با هم‌افزایی دو شهرستان اصفهان و خمینی‌شهر و استفاده از تجهیزات دیگر در هنگام وقوع بلایای طبیعی با آمادگی بیشتری بحران‌ها را می‌توانیم مدیریت کنیم.

مسلم زاده به حضور اعضای اتحادیه گلخانه داران و مدیریت جهاد کشاورزی خمینی‌شهر در این جلسه اشاره کرد و افزود: در شهرستان خمینی‌شهر بالغ‌بر 400 گلخانه وجود دارد و به نوعی خمینی‌شهر برند تولید گل شب بو در کشور است. خشکسالی های اخیر باعث شده که جهت کشاورزی در این شهرستان به سمت کشت‌های گلخانه‌ای برود.

فرماندار خمینی‌شهر، افزود: در سیاست‌های شهرستان افق‌های صادراتی و بازاریابی‌های داخلی در زمینه گل و محصولات گلخانه‌ای در نظر گرفته شده است. انتظار ما از اصفهان این است که در این زمینه بیشتر شهرستان ما را حمایت کند.

وی گفت: انتظار داریم با تشکیل کارگروه‌ها و مسئولیت‌هایی که در این جلسه تعیین شد با هم‌افزایی اتفاقات خوبی را در شهرستان خمینی‌شهر و اصفهان داشته باشیم.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/81929/با-هم-افزایی-در-جذب-گردشگر-موفق‌تر-خواهیم-بود
بستن   چاپ