پیام سپاهان
آمادگی شهرداری برای کمک به ساماندهی کویر مرنجاب
شنبه 8 دی 1397 - 11:15:03 AM
ایسنا
راه ترقی- محمد یوسفیان در سالن جلسات شورای شهر آران و بیدگل در جلسه "راهکارهای رشد گردشگری در کویر"، اظهار کرد: به دلیل مشکلات عدیده‌ای که در مسیر رشد و توسعه گردشگری شهرستان به خصوص در حوزه کویر مرنجاب وجود دارد حاضریم برای رشد گردشگری کارهای اساسی انجام دهیم.

وی افزود: با توجه به امکاناتی که در اختیار داریم می‌توانیم در حد توان زیرساخت‌ها را برای حضور سرمایه‌گذار آماده کنیم، هم اکنون جاذبه‌ای برای سرمایه‌گذار برای کار در کویر مرنجاب وجود ندارد و باید لااقل زیرساخت‌ها را آماده کرد.

عضو شورای شهر آران و بیدگل، تصریح کرد: در این کویر همه گونه ظرفیت طبیعی برای جذب گردشگر داریم، ولی چیزی که بیشتر به چشم می‌آید کم‌کاری‌های انسانی و مدیریت واحد در حوزه گردشگری مرنجاب است، شهرداری با داشتن یک سری امکانات می‌تواند بدون توقع و چشم داشت به رشد و توسعه گردشگری در حوزه کویر کمک کند، فقط باید یک نقشه راه اصولی و عملی ترسیم شود تا به نفع گردشگر و شهر باشد.

یوسفیان گفت: با کمک دوستان و همکاران در آن سال‌ها که شهرکی نبود و فقط چند کارخانه فعالیت می‌کرد زیرساخت‌ها و کارهای جاده و آسفالت را برای درازمدت پیش‌بینی کردیم و چنین شد که الآن یکی از بزرگ‌ترین شهرک‌های صنعتی فرش در استان و کشور را داریم و سرمایه‌گذار از بیرون شهر و استان اینجا آمده و سرمایه‌گذاری کرده است.

وی ادامه داد: با خدماتی که شهرداری می‌تواند انجام دهد شک نکنید شاهد حضور انبوه سرمایه‌گذاران خواهیم بود و باید زمینه را برای حضور سرمایه‌گذار آماده کنیم، کارها را به بخش خصوصی واگذار کنیم تا افراد دلسوز و متخصص به حوزه گردشگری و کویر مرنجاب وارد شوند.

عضو شورای شهر آران و بیدگل، گفت: تجربه نشان داده که بخش خصوصی توانایی کار را دارد و می‌تواند ضعف‌های دولتی‌ها را پوشش دهد، باید به بخش خصوصی کمک کنیم تا با جان و دل کار کند، مطمئن باشید حضور افرادی از بخش خصوصی که توان مالی و مدیریتی بالا دارند به رشد و توسعه بیشتر گردشگری کویر مرنجاب کمک خواهد کرد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/81932/آمادگی-شهرداری-برای-کمک-به-ساماندهی-کویر-مرنجاب
بستن   چاپ