پیام سپاهان
بهره‌برداری از ورزشگاه 3 هزار نفری نوش‌آباد
شنبه 8 دی 1397 - 11:16:40 AM
ایسنا
پیام سپاهان- سید جواد سجادی  اظهار کرد: ورزشگاه امیرکبیر نوش‌آباد در زمینی به مساحت 18 هزار مترمربع با اعتبار حدود 30 میلیارد ریال از محل کمک‌های شهروندان  نیکوکار ساخته شده است. این ورزشگاه سه هزار نفر ظرفیت دارد که در مرحله اول، سکوهای ورزشگاه برای یک هزار نفر آماده شده است که یک میلیارد ریال آن توسط مهدی نوحی و احمد رافعی دو نفر از نیکوکاران شهر تأمین شده است.

وی افزود: شهر نوش‌آباد با وجود 15 هزار نفر جمعیت که بخش بزرگی از هرم جمعیتی آن دانش‌آموز و دانشجو هستند فاقد سرانه ورزشی دولتی است و فقدان امکانات باعث شده که ورزشکاران این منطقه به کاشان و سایر شهرها مهاجرت کنند.

 مدیرعامل باشگاه امیرکبیر نوش‌آباد، تصریح کرد: مشارکت شهروندان در توسعه ورزش نوش‌آباد باعث سلب مسئولیت از اداره ورزش و جوانان نمی‌شود و این سازمان باید نقش خود را نسبت به حقوق شهروندان این شهر ایفا کند.

سجادی گفت: قانون اساسی مهم‌ترین سند حقوقی یک کشور است که بر اساس بند سوم اصل سوم، دولت موظف است برای آموزش و پرورش و تربیت‌بدنی رایگان برای همه در تمام سطوح، همه امکانات خود را به کار برد و این وظیفه‌ای است که تاکنون محقق نشده است.

 در آیین بهره‌برداری ورزشگاه امیرکبیر نوش‌آباد، یاد و نام استاد محمدعلی کارگر، صاحب باشگاه امیرکبیر کاشان گرامی داشته شد. 

http://www.sepahannews.ir/fa/News/81933/بهره‌برداری-از-ورزشگاه-3-هزار-نفری-نوش‌آباد
بستن   چاپ