پیام سپاهان
در قالب قراردادی محقق شد
همکاری صندوق پژوهش دانشگاه تهران با شهرک علمی اصفهان برای اعطای تسهیلات
شنبه 8 دي 1397 - 17:17:03
پیام سپاهان - قرارداد همکاری بین صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه تهران و شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان به منظور ارائه تسهیلات ضمانت‌نامه و پرداخت تسهیلات با نرخ ترجیحی به امضا رسید.
به گزارش ایسنا، همزمان با برگزاری چهاردهمین جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی، قرارداد همکاری بین صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه تهران و شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با حضور مهندس محمدمهدی فریدوند مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه تهران، دکتر سید مهدی ابطحی فروشانی رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و دکتر رضا فرجی دانا مشاور علمی رئیس‌جمهور منعقد شد.
این قرارداد به منظور تسهیل در ارائه انواع خدمات مالی و اعتباری به بالغ بر 300 شرکت دانش‌بنیان و فناور مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان که به عنوان یکی از قطب­‌های اصلی حامی حوزه فناوری در کشور فعالیت می‌ک­ند، به امضا رسید.
بر اساس این قرارداد، صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه تهران ضمن افتتاح دفتر همکاری در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، خدمات خود را از جمله پرداخت تسهیلات با نرخ‌­های ترجیحی و همچنین صدور انواع ضمانت­‌نامه برای تضمین تمامی قراردادهای شرکت‌­های دانش بنیان و واحدهای فناور مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، با شرایط تسهیل شده و ویژه ارائه خواهد کرد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/81978/همکاری-صندوق-پژوهش-دانشگاه-تهران-با-شهرک-علمی-اصفهان-برای-اعطای-تسهیلات
بستن   چاپ