پیام سپاهان
انقلاب اسلامی مستمر، زنده و پویا است
پنجشنبه 12 بهمن 1402 - 15:33:52
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان استاندار اصفهان گفت: هدف انقلاب اسلامی توجه به معاش دنیوی و سعادت اخروی و رساندن انسان‌ها به رستگاری است و بر همین اساس، انقلاب اسلامی و راه امام خمینی(ره)، انقلابی مستمر،‌ زنده و پویا است.
به گزارش ایسنا، سیدرضا مرتضوی، امروز پنجشنبه 12 بهمن در مراسم زنگ انقلاب و گرامیداشت سالروز ورود امام خمینی(ره) به میهن که در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی به پایان نرسیده‌ و اگر از انقلاب و اهداف متعالی آن آگاه باشیم، چنین تصوری وجود نخواهد داشت.
وی افزود: نباید از آرمان‌ها و اهداف انقلاب دور شویم، چرا که دوری از اهداف انقلاب، سبب این تفکر می‌شود که انقلاب به پایان رسیده است، در صورتی که چنین تصوری صحیح نیست.
استاندار اصفهان بیان کرد: هدف انقلاب اسلامی، تأسیس یک جامعه انسان‌ساز است، علاوه بر این، هدف انقلاب اسلامی توجه به معاش دنیوی و سعادت اخروی و رساندن انسان به مسیر رستگاری است و بر همین اساس انقلاب اسلامی و راه امام خمینی(ره)، انقلابی مستمر،‌ زنده و پویا است. 
مرتضوی تاکید کرد: در بخش اقتصادی، سیاسی، تربیتی، فرهنگی و آموزشی باید تصور جداکردن مسیر گذشته انقلاب از مسیر کنونی آن، زدوده شود. باید با شناخت اهداف امام و رهبر معظم انقلاب، در راه تحقق آرمان‌های انقلاب حرکت کنیم.
وی مهم‌ترین علت شکل‌گیری انقلاب را تقاضا و مطالبه مردم در طول دوران مختلف تا سال 57 دانست و گفت: انقلاب اسلامی، بیعتی همیشگی از صدر تاریخ تا امروز است. 
استاندار اصفهان تصریح کرد: گام اول انقلاب اسلامی، استقرار نظام اسلامی بود. گام دوم مسیر استقرار ارزش‌ها است و این یک مسیر پایان‌پذیر نیست.
وی اظهار کرد: در مسیر گام دوم انقلاب در بیعت خود با امامین انقلاب تاکید می‌کنیم که در راه حرکت به رسیدن رستگاری متعهد هستیم و این تعهدی است که بین ما و شهدا و اولیای الهی در تاریخ برقرار شده است.
انتهای پیام 

http://www.sepahannews.ir/fa/News/819971/انقلاب-اسلامی-مستمر،-زنده-و-پویا-است
بستن   چاپ