پیام سپاهان
مشارکت مردم در انتخابات، نشان از همراهی با نظام است
پنجشنبه 12 بهمن 1402 - 15:33:55
پیام سپاهان - نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در گردهمایی فصلی ائمه جماعات استان در موسسه اهل البیت (ع) اصفهان گفت: مردم به دشمن خواهند فهماند که اگر ما به نظام رأی ندهیم به دشمن نظام رأی داده‌ایم.
آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد افزود: دشمن تمام سعی خود را می‌کند تا مردم پای صندوق رأی نروند، در حالی که ما باید تحقیق کرده و بهترین‌ها را انتخاب کنیم.
او با بیان اینکه مومن باید حامی حق باشد و باطل را زایل و به وظیفه اسلامی خود عمل کند گفت: دشمن می‌کوشد مردم رأی ندهند و سپس اعلام کند که آن‌ها با حکومت نیستند و حکومت ضعیف است.
آیت الله طباطبایی‌نژاد در باره مرزبانی علمای شیعه از مرز‌های عقیدتی شیعیان نیز گفت: ضُعفای شیعه به معنای افرادی است که ایمان آن‌ها قوی نبوده و زود می‌توان آن‌ها را فریب داد و علمای شیعه مراقب این ضُعفا هستند.
‎او با بیان اینکه مهمترین کار روحانیت تبلیغ و تبیین است، گفت: کار روحانیت صرف خواندن و یاد گرفتن نیست.
‎امام جمعه اصفهان، مشکل اساسی بشر در گمراه شدن را، جهل و ناآگاهی دانست و افزود: در طول تاریخ کجروی‌هایی که رُخ داده بدلیل کم بودن فهم بشر است و هرچه فهم بشر بیشتر باشد توجه به دین نیز بیشتر می‌شود و هر چه پیامبران تبلیغ کردند و بشر جلو آمد علم و توجه بشر بیشتر شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

http://www.sepahannews.ir/fa/News/819973/مشارکت-مردم-در-انتخابات،-نشان-از-همراهی-با-نظام-است
بستن   چاپ