پیام سپاهان
تلاش گیتی پسند برای ادامه رکورد شکنی
یکشنبه 9 دی 1397 - 11:08:52 AM
ایسنا
پیام سپاهان- تیم گیتی پسند اصفهان در هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال روز سه شنبه از ساعت 16 در دیار حافظ و سعدی مهمان تیم ارژن شیراز است.
شاگردان رضا لک هفته گذشته در دیداری جذاب تیم مس سونگون ورزقان را با نتیجه 5 بر 4 از پیش برداشتند تا با 58 امتیاز جای خود را در صدر جدول محکم‌تر کنند. از طرف دیگر شاگردان حمید کمالی نیز در یک بازی خارج از خانه تیم شهرداری ساوه را شکت دادند تا با 26 در رده نهم جدول قرار گیرند.
بازی رفت دو تیم در شهر اصفهان با گل‌های محمد کشاورز، محمد شجری، سعید احمد عباسی و مهدی جاوید (3 گل) برای گیتی پسند و گل‌های محمد موسوی و اصغر قهرمانی برای تیم ارژن با نتیجه 6 بر 2 به سود گیتی پسند پایان یافت.
آخرین شکست قرمز پوشان اصفهانی به هفته یازدهم در برابر شهروند ساری باز می‌گردد و این تیم 11 بازی پیاپی است که حریفان را با شکست بدرقه می‌کند و قصد دارند تا با پیروزی در برابر ارژن رکورد بهتر و جدیدتری را ثبت کنند. از سوی دیگر تیم ارژن شیراز فقط 3 امتیاز برای قرار گرفتن در جمع 8 تیم نیاز دارد و با پیروزی در این دیدار می‌تواند امیدوار به شکت مقاومت البرز در برابر ملی حفاری باشد تا در جمع 8 تیم بالای جدول قرار بگیرد.
برنامه مسابقات دیگر (سه شنبه 11 دی ماه، ساعت 16):
شهروند ساری- شهرداری ساوه
آذرخش بندرعباس - سن ایچ ساوه
اهورا بهبهان - سوهان محمد سیما قم
مس سونگون - مقاومت قرچک
ملی حفاری اهواز - مقاومت البرز
پارسیان شهر قدس - فرش آرا مشهد

http://www.sepahannews.ir/fa/News/82068/تلاش-گیتی-پسند-برای-ادامه-رکورد-شکنی
بستن   چاپ