پیام سپاهان
در قالب دو قرارداد؛
دانشگاه کاشان با فولاد امیرکبیر همکاری پژوهشی می‌کند
يکشنبه 9 دي 1397 - 17:12:13
پیام سپاهان - دو قرارداد همکاری علمی، تحقیقاتی و پژوهشی میان دانشگاه کاشان و شرکت فولاد امیرکبیر منعقد شد.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان و به نقل از روابط عمومی دانشگاه کاشان، این دو طرح با عناوین "انجام پذیری روش نوین بازیافت اسید و جایگزینی آن با فرایند موجود بستر سیال" و "طراحی پیاده سازی و پشتیبانی سیستم خودکار تشخیص عرض عیوب سطحی و درجه بندی ورق های شرکت فولاد امیرکبیر کاشان" شناخته می شوند. 
مدیرعامل شرکت فولاد امیرکبیر کاشان اهمیت ارتباط صنعت و دانشگاه را ضروری دانست و افزود: در دنیای امروز، رابطه مستقیم میان توسعه تکنولوژی و پیشرفت در ابعاد مختلف اجتماعی، اقتصادی و سیاسی هر کشوری برقرار است. به طوری که می توان گفت تکنولوژی عامل اساسی برای ایجاد ثروت، دانایی و توانایی کشورها بوده و ابزاری قدرتمند در توسعه ملی به شمار می آید.
عزیز قنواتی با بیان اینکه دانشگاه محل تربیت نیروی انسانی متخصص و ماهر است، خاطرنشان کرد: اگر نیروی انسانی متخصص بتواند دانش و مهارت خود را در عرصه تولید و صنعت به کار ببرد، موجب پیشرفت کشور خواهد شد.
وی آموزش و ارتقا دانش دانشجویان و آماده کردن آنان برای حضور در بازار کار و شناخت و برطرف کردن نیازهای تحقیقاتی بخش صنعت و به روز نگهداشتن آن را از وظایف دانشگاه عنوان کرد و گفت: از سوی دیگر بخش صنعت وظیفه دارد نتایجی را که به کمک تحقیقات از حوزه فناوری به دست آمده در تولید محصولات خود دخالت دهد و بازار کار اشتغالزایی مفید برای جوانان و افرادی که آموزش های مرتبط را در دانشگاه ها گذرانده‌اند، فراهم آورد.
عباس زراعت، رئیس دانشگاه کاشان نیز از افتتاح پارک علم و فن آوری دانشگاه کاشان خبر داد و گفت: دانشگاه کاشان با بهره گیری از دانش و تجربه اساتید و دانشجویان می تواند در حرکت از صنعت سنتی به سمت صنعت روزآمد گام های موثری بردارد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/82092/دانشگاه-کاشان-با-فولاد-امیرکبیر-همکاری-پژوهشی-می‌کند
بستن   چاپ