پیام سپاهان
دروازه‌بان تیم ملی امید:
نتیجه‌گیری تیمی مهم‌تر از شخص یا یک بازیکن است
يکشنبه 9 دي 1397 - 17:12:26
پیام سپاهان - دروازه‌بان تیم ملی امید گفت: در بازی مقابل سوریه احساس شعف داشتم که برای تیم ملی بازی می‌کنم. تمام تلاشم را می‌کنم تا بتواند رضایت سرمربی تیم ملی را جلب کنم و نتیجه‌گیری تیمی مهم‌تر از شخص یا یک بازیکن است.
معراج اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا- منطقه اصفهان، با بیان اینکه بازیکنان در اردوی تیم ملی از وضعیت خوبی برخوردار بودند، افزود: همه چیز در اردو خوب بود و مسئولان تلاش خود را انجام دادند تا شرایط خوبی را برای ملی پوشان فراهم کنند. بازی‌های تدارکاتی می‌تواند کمک زیادی به هماهنگی و آماده سازی بازیکنان داشته باشد.
وی خاطرنشان کرد: در بازی مقابل سوریه احساس شعف داشتم که برای تیم ملی بازی می‌کنم. حس خیلی خوب داشتم و تمام تلاشم را می‌کنم تا بتواند رضایت سرمربی تیم ملی را جلب کنم. نتیجه‌گیری تیمی مهم‌تر از شخص یا یک بازیکن است.
دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب‌آهن، خاطرنشان کرد: در باشگاه ذوب‌آهن پشت سر دو دروازه‌بان خوب به نام‌های رشید مظاهری و محمدباقر صادقی هستم. مظاهری دروازه‌بان ملی‌پوش و باتجربه‌ای است و صادقی نیز از تجربه زیادی برخوردار است که خوشحال هستم در کنار این دو نفر تمرین می‌کنم. در تمرینات ذوب‌آهن خوب کار می‌کنم و خوشبختانه توانسته‌ام در تمرینات نظر منصوریان را جلب کنم.
اسماعیلی افزود: کادر فنی تیم ملی از پتانسیل بالایی برخوردار است. از مدیر تیم تا مربی دروازه‌بان‌ها، همه با برنامه جلو می‌روند و همگی برای تیم زحمت می‌کشند. خیلی‌ها به این تیم ملی اعتقاد دارند و ما نیز تمام تلاش خود را می‌کنیم که بعد از گذشت 40 سال بتوانیم به المپیک صعود کنیم.
کد خبرنگار:13026
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/82097/نتیجه‌گیری-تیمی-مهم‌تر-از-شخص-یا-یک-بازیکن-است
بستن   چاپ