پیام سپاهان
علیخانی:
بعد از لیگ به شکل جدی درمانم را شروع می‌کنم
دوشنبه 10 دي 1397 - 13:15:07
پیام سپاهان - پاسور تیم والیبال بانوان نامی نو گفت: فرصت کمی داریم و درمان مقطعی خود را انجام می‌دهم تا بعد از اتمام لیگ به طور جدی درمان مصدومیت‌هایی که دارم را آغاز کنم.
شبنم علیخانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان، اظهار کرد: متأسفانه امسال با دو مصدومیت جدی روبرو بودم که در حال سپری کردن درمان‌های موقت آن هستم تا بعد از اتمام لیگ به‌طور جدی درمانم را شروع کنم چرا که تنها یک ماه تا پایان لیگ فرصت داریم و نمی‌توانم در کنار تیم نباشم.
وی افزود: مصدومیت اولم مربوط به مچ پا بود که وضعیت بدی ندارد، در بازی دور رفت مقابل ذوب‌آهن از ناحیه دیسک گردن با آسیب جدی روبرو شدم، با احتیاط و منظم درمان را آغاز کردم تا بتوانم در این فرصت باقی‌مانده تا پایان لیگ در کنار تیمم باشم.
پاسور ملی‌پوش نامی نو در خصوص بازی تیمش در مقابل پیکان گفت: بازی بسیار خوبی بود. بازیکنان جوان ما خیلی خوب بازی کردند و نشان دادند که روند رو به رشد خوبی داشتند و زحمات کادر فنی نتیجه بخش بوده است. می‌دانستیم بازی سختی داریم چراکه پیکان تیم خیلی خوب، قدرتمند و مدعی قهرمانی است.
علیخانی ادامه داد: بازیکنان آن‌ها سال قبل کنار هم بودند و هماهنگی آن‌ها بیشتر از ما است، اما تیم ما هم خیلی خوب بازی کرد و تنها نتیجه آن چیزی نشد که ما می‌خواستیم. عملکرد بازیکنان ما به‌ویژه جوانان بسیار خوب بود.
کد خبرنگار:13042
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/82189/بعد-از-لیگ-به-شکل-جدی-درمانم-را-شروع-می‌کنم
بستن   چاپ