پیام سپاهان
قاسمی:
زیرساخت برای کشتی بانوان در دانشگاه مهیا نیست
دوشنبه 10 دي 1397 - 13:15:08
پیام سپاهان - رئیس دانشکده تربیت‌بدنی دانشگاه اصفهان گفت: در حال حاضر زیرساخت برای رشته کشتی بانوان در دانشگاه وجود ندارد و ابتدا باید ببینیم تقاضا از این رشته چگونه است.
غلامعلی قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان، در ارتباط با راه‌اندازی رشته کشتی برای بانوان در دانشگاه اصفهان، اظهار کرد: در هفته جاری با محمدحسین علیزاده - مدیرکل تربیت‌بدنی وزارت علوم در خصوص راهکارهای اجرا و توسعه این رشته برای بانوان جلسه‌ای خواهیم داشت و این موارد را بررسی می‌کنیم.
وی ادامه داد: در درجه اول باید واحد درسی آن را قرار دهیم و سپس در قسمت اداره تربیت‌بدنی فوق برنامه آن، تمرینات و تیم کشتی بانوان را راه‌اندازی کنیم.
قاسمی در خصوص وجود داشتن زیرساخت‌های این رشته در دانشگاه، گفت: در حال حاضر زیرساخت‌های مورد نیاز وجود ندارد و ما باید ابتدا ببینیم تقاضا برای این رشته به چه صورت است و برای وجود مربی واجد شرایط نیز از طریق هیئت کشتی استعلام خواهیم‌ گرفت.
وی افزود: ازآنجایی‌که رشته‌ای جدید برای دانشجویان است اگر استقبال از این رشته خوب باشد، با حمایت‌های دانشگاه و وزارت علوم این رشته به‌خوبی در دانشگاه پیش خواهیم برد، اما برای ما مشخص نیست که" آیا اگر همه امکانات را فراهم کنیم، متقاضی وجود دارد یا خیر؟"، برای این کار فراخوان‌هایی خواهیم‌ داد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/82190/زیرساخت-برای-کشتی-بانوان-در-دانشگاه-مهیا-نیست
بستن   چاپ