پیام سپاهان
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد کاشان:
قرآن دست نویس دانش آموزان کاشانی رونمایی می شود
دوشنبه 10 دي 1397 - 13:15:14
پیام سپاهان - کاشان - رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان از رونمایی قرآن دست نویس دانش آموزان یکی از دبستان های کاشان در کودکانه ترین روز برگزاری سومین نمایشگاه سراسری کتاب کاشان خبر داد.

میثم نمکی در گفت و گو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به برنامه های ششمین روز از سومین نمایشگاه سراسری کتاب کاشان اظهار داشت: ویژه برنامه های جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان با مشارکت اداره آموزش و پرورش شهرستان کاشان و رونمایی از قرآن دستنویس دانش آموزان کاشانی از جمله برنامه های ششمین روز از نمایشگاه کتاب کاشان است.
وی از برگزاری مسابقه عکس از نمایشگاه خبر داد و افزود: معرفی کتاب «کاشان دارد از تشنگی می میرد» نوشته 23 کودک و نوجوان کاشانی و گردآوری یکی از انجمن های ادبی این شهرستان یکی دیگر از ویژه برنامه های در نطر گرفته شده است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان با بیان اینکه شعرخوانی و دکلمه کتاب توسط دانش آموزان از دیگر برنامه های درنظر گرفته شده ویژه ششمین روز از جشنواره است، ابراز داشت: مسابقات طراحی داستان و تکمیل داستان نیز در این روز پیش بینی شده است که علاقه مندان کودک و نوجوان کاشانی در این مسابقات شرکت می کنند.
نمکی از برگزاری ویژه برنامه مادران قصه گو توسط یکی از دبستان های دخترانه کاشان خبر داد و گفت: قصه گویی مادران و دختران توسط یکی از دبستان های دخترانه کاشان، برگزاری کارگاه اوریگامی و کارگاه تخیل و احساس در ساختار شعر از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/82193/قرآن-دست-نویس-دانش-آموزان-کاشانی-رونمایی-می-شود
بستن   چاپ