پیام سپاهان
فرمانده انتظامی شهرستان کاشان:
حرکت خلاف جهت خودرو ال90 علت حادثه محور قم-کاشان بود
دوشنبه 10 دي 1397 - 13:15:16
پیام سپاهان - کاشان - فرمانده انتظامی کاشان ضمن اشاره به کشته شدن پنج نفر در محور قم-کاشان گفت: علت حادثه حرکت خلاف جهت خودرو ال90 بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر ، شب گذشته ساعت 18 و 23 دقیقه در اتوبان قم - کاشان تصادفی بین دو دستگاه ال90 و کامیون رخ داد که متاسفانه در این حادثه پنج در در دم جان خود را از دست داده و یک مصدوم نیز برجای گذاشت.
سرهنگ علی پورکاوه ضمن عرض تسلیت به بازماندگان این حادثه اظهار داشت: ماموران انتظامی و اورژانس پس از وصول خبر بلافاصله در محل حادثه حاضر شده و اقدامات لازم را صورت دادند.
وی با بیان اینکه متاسفانه پنج نفر در دم جان خود را از دست داده بودند، افزود: راننده خودرو احمد-ص 55 ساله و سرنشینان مرتضی-ص 64 ساله، یداله-ص 40 ساله، ام لیلی-ص 60 ساله، اکرم-ص 39 ساله و مریم-ص 35 ساله بودند که به غیر از یک سرنشین مابقی در دم جام خود را از دست دادند.
فرمانده انتظامی شهرستان کاشان ضمن اعلام علت حادثه ابراز داشت: با تلاش همکاران ما در پلیس راه اتوبان مشخص شد که علت حادثه حرکت خلاف جهت خودرو ال90 بوده که منجر به چنین حادثه دلخراشی شده است.
پورکاوه گفت: تفاوت رانندگی شتاب زده و رانندگی با سرعت مطمئن فاصله بین مرگ و زندگی یا نقص عضو و سلامتی است و بر همین اساس لازم است به قوانین راهنمایی و رانندگی احترام بگذاریم چراکه احترام به قوانین احترام به عموم مردم و رانندگان است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/82194/حرکت-خلاف-جهت-خودرو-ال90-علت-حادثه-محور-قم-کاشان-بود
بستن   چاپ