پیام سپاهان
لک :
جاوید را نداریم، عالیقدر شاید بازی کند
دوشنبه 10 دي 1397 - 18:19:38
پیام سپاهان - سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند می‌گوید در بازی فردا مقابل ارژن جاوید را در اختیار نداریم اما بازی کردن عالیقدر منوط به وضعیتش در تمرین امروز است.
رضا لک در گفت و گو با خبرنگارایسنا-منطقه اصفهان، اظهار کرد: با توجه به اخراج مهدی جاوید در بازی مقابل مس سونگون وی را در بازی فردا نداریم، اما در ارتباط با بازی کردن مهران عالیقدر این مساله بستگی به شرایطش در تمرین امروز دارد که اگر تشخیص داده شد می‌تواند بدون هیچ مساله در بازی فردا حضور داشته باشد.
وی افزود: در طی هفته‌های اخیر توانستیم بازی‌های خوبی را به نمایش بگذاریم و عملکرد بازیکنان نیز رضایت‌بخش بوده است. شرایط تیم نیز خوب است و آماده بازی فردا مقابل ارژن شیراز هستیم تا بتوانیم این تیم را نیز شکست دهیم.
سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند تصریح کرد: ارژن تیم خوب و منسجمی است که هفته گذشته نیز پیروز میدان در دیداری خارج از خانه بوده و در خانه نیز همیشه نمایش خوب و قدرتمندی داشته است، البته تمام تیم‌ها در مقابل گیتی پسند باانگیزه و توان مضاعفی به میدان می‌آیند که این مساله کار را برای ما کمی سخت تر می‌کند و باید با تمرکز و حواسی جمع به میدان برویم.
لک گفت: بعد از بازی با مس با توجه به آنالیزی که از تیم ارژن داشتیم تمرینات خوبی را سپری کردیم و به دنبال کسب امتیاز در این دیدار خارج از خانه هستیم.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/82211/جاوید-را-نداریم،-عالیقدر-شاید-بازی-کند
بستن   چاپ