پیام سپاهان
رئیس کل دادگستری استان اصفهان خبر داد:
صدور حکم 2 اخلال‌گر نظام اقتصادی در اصفهان/پرونده مفتوح می‌ماند
دوشنبه 10 دي 1397 - 18:19:42
پیام سپاهان - اصفهان - رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت:حکام دو اخلال‌گر نظام اقتصادی در اصفهان صادر و متهم ردیف اول به 20 سال حبس قطعی و پرداخت 120 میلیارد تومان جریمه به حساب دولت محکوم شد.

به گزارش خبرنگار مهر ، احمد خسروی‌وفا پیش از ظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه احکام دو اخلال‌گر نظام اقتصادی در اصفهان به نام‌های ح. ج و الف.س صادر شده است، اظهار داشت: بر این اساس متهم ردیف اول با نام ح .ج به 20 سال حبس قطعی و پرداخت 120 میلیارد تومان جریمه به حساب دولت محکوم شد.
وی با بیان اینکه متهم ردیف دوم این پرونده به نام الف.س نیز به 10 سال حبس قطعی محکوم شده است، ادامه داد: احکام دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی قطعی و غیرقابل تغییر است.
واردات پروتز و ایمپلنت‌های اسکلتی به صورت قاچاق و غیرمجاز
رئیس کل دادگستری استان اصفهان بیان داشت: این دو نفر با وارد کردن پروتز و ایمپلنت‌های اسکلتی به صورت قاچاق و غیرمجاز و بدون هماهنگی با اداره گمرک و سایر مراجع ذی‌صلاح قانونی موجب اخلال در اقتصاد کشور شدند.
وی ادامه داد: دادگاه اولیه این متهمان در هفته‌های گذشته برگزار و چندین ساعت به طول انجامید و روز گذشته حکم قطعی در ارتباط با پرونده این دو اخلالگر اقتصادی صادر شد.
پرونده اخلاگران اقتصادی واردکننده پروتز قاچاق مفتوح می ماند
خسروی وفا با اشاره به اینکه این پرونده داری متهمان دیگری با اتهام معاونت در جرم نیز هست و بر این اساس پرونده مفتوح خواهد بود، گفت: تا کنون هشت نفر در ارتباط با این پرونده شکایت کرده‌اند و سایر شهروندانی که در صورت آسیب دیدن به دلیل استفاده از تجهیزات پزشکی تقلبی شکایتی دارند می‌توانند مراتب شکایت خود را به دادگستری اعلام کنند.
وی اضافه کرد: به طور کلی در ماه‌های گذشته چهار پرونده در دادگاه رسیدگی به جرایم ویژه اقتصادی اصفهان مورد بررسی قرار گرفته و احکام آنها صادر شد و پرونده هایی در ارتباط با فرار مالیاتی، پولشویی و کلاهبرداری نیز در دست بررسی است.
رای پرونده قتل ملیکا قطعی است
رئیس کل دادگستری استان اصفهان در ارتباط با زمان اجرای حکم قاتل ملیکا نیز گفت: رای قطعی این پرونده نیز صادر شده است، متهم این پرونده محکوم به قصاص برای تجاوز به فردی دیگر و اعدام برای قتل ملیکا است که حکم اعدام وی به صورت خصوصی و در زندان اجرا خواهد شد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/82213/صدور-حکم-2-اخلال‌گر-نظام-اقتصادی-در-اصفهان-پرونده-مفتوح-می‌ماند
بستن   چاپ