پیام سپاهان
مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ معاصر ایران:
6 دهم درصد بودجه کشور به بخش فرهنگ اختصاص دارد
دوشنبه 10 دي 1397 - 18:19:46
پیام سپاهان - کاشان - مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ معاصر ایران گفت: فقط 6 دهم درصد بودجه به بخش فرهنگ اختصاص دارد.

به گزارش خبرنگار مهر ، عباس سلیمی نمین در آیین رونمایی و جشن امضای کتاب «پایان مجسمه» کتابی از یادداشت های روزانه موسی کیخا از انقلاب اسلامی مردم کاشان اظهار داشت: فقط 6 دهم درصد بودجه کشور به بخش فرهنگ اختصاص دارد و اگر تمام بودجه های معاونت فرهنگی وزراتخانه ها را به آن اضافه کنیم باز به 10 درصد نیز نمی رسد.
ویبا اشاره به شرایط موجود گفت: در راستای رفع مشکلات باید به توانمندی اقشار مختلف جامعه متکی بشویم و بتوانیم فرهنگ را در جامعه گسترش دهیم یعنی همه توانمندی های مردمی را بادی در خدمت فرهنگ قرار دهیم.
مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ معاصر ایرانافزود: اگر به توده های فرهنگی مردمی اتکا کنیم امیدی هست که انقلاب اسلامی بتواند وجهه فرهنگی خود را آنطور که شایسته است حفظ کند.
سلیمی نمین با تاکید بر کمک توده های فرهنگی مردمی به عرصه فرهنگ کشور اظهارداشت: در دفاع مقدس نیز وقتی توانستیم پیروز شویم که مردم بدون سازمان یافتگی و آموزش وارد این عرصه شدند اما بعد سازمان یافته و آموزش داده شدند.
وی اظهار داشت: امروز برای اینکه بتوانیم امکانات مردمی را به خدمت بگیریم باید به فرهنگ به عنوان زیرساخت اساسی انقلاب اسلامی عنایت داشته باشیم.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/82216/6-دهم-درصد-بودجه-کشور-به-بخش-فرهنگ-اختصاص-دارد
بستن   چاپ